PowerPats Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Dit is een klein vraagje maar ik vraag me af of er ook tijd is als je met een vriendin aan het daten bent. Want ik wil zo snel mogelijk 100 % halen met een vriendin en ik ben dan van plan om de cheat van dat de tijd sneller gaat te gaan doen. Maar ik ben bang dat ik dan heel weinig tijd heb om mijn vriendin naar haar locatie te gaan brengen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Ik dacht dat je altijd rustig aan kan doen, gewoon rustig rijden (geen tijd limiet ). P.S. Kijk eens >>hier<< want sommige vriendinnen willen lekker hard rijden bij een date... Bewerkt: 14 januari 2007 door VWO-er Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Dit is een klein vraagje maar ik vraag me af of er ook tijd is als je met een vriendin aan het daten bent. Want ik wil zo snel mogelijk 100 % halen met een vriendin en ik ben dan van plan om de cheat van dat de tijd sneller gaat te gaan doen. Maar ik ben bang dat ik dan heel weinig tijd heb om mijn vriendin naar haar locatie te gaan brengen. Als je er te lang over doet voordat je bijvoorbeeld bij 'n bar of disco aankomt wordt ze ongeduldig (gebeurd in het echt ook ) en zal je minder progressie maken of zelf de kans lopen dat de date mislukt, en dan blijven haar dijen dicht bij elkaar (geen bakkie koffie).Edit: @hieronder: Er is geen vaste tijdslimiet per date en je kan per 24 uur (ingame-tijd) 1x daten met dezelfde vriendin. In San Fierro zijn die 2 dames na elkaar beschikbaar dus kan je die 2 binnen 1 dag daten, succes Bewerkt: 14 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Ja maar ik vraag me af of er tijd in zo een 'minigame' zit bijv dat je 2 min hebt om je vriendin naar de cafe te brengen ofz. of heb je gewoon alle tijd ? Edit:O te laat het is al beandwoord bedankt voor het beandwoorden van de vraag Bewerkt: 14 januari 2007 door powerpats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.