Jump to content

Cheats

Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

• Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil zelf wel dat er cheats in GTA IV komen. Ik zou ze niet meteen gebruiken, maar het is wel leuk voor als je het spel hebt uitgespeeld. En nog even voor de duidelijkheid: cheats zitten niet standaard in ieder spel!

EDIT: er staat een foutje in de 2e optie. Het moet "Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken" zijn. Kan een iemand dit aub even verbeteren?

>>> Door VforV: Fixed.<<<

• Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _niickk

10

• Gta-killer

9

• philip14

8

• studio dewolf

7

Geplaatst:

tuurlijk moeten ze er in maar ik gebruik ze allen voor de lol tussen de missies door en als ik het heb uitgespeelt meer niet dus dat is mijn mening :bier:

Geplaatst:

Ik zeg ja, maar ik ga ze niet meteen gebruiken. Maar een GTA zonder cheats ís geen GTA.

Greetz, Clowntje_93 :clown:

Geplaatst:

Er zullen zoiezo cheats van GTA IV zijn. Dat is tot nu toe al bij elke GTA zo geweest en dat geldt vrijwel voor alle games, lijkt me. Ik gebruik ze niet om een missie te halen, maar gewoon voor de lol en zonder te saven.

Geplaatst:

Ze zijn er standaard en dat hoop ik ook, zonder cheats kan je bijna geen lol trappen. Het is ook handig als je voor de lol de storyline wilt halen, met cheats gaat dat wat sneller. Maar ze zullen er zijn zoals ik hier boven al zei, daar twijfelt niemand over. Grote veranderingen verwacht ik ook, gewoon armor, health, money en de andere gebruikelijk cheats ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind zeker dat er cheats moeten komen.

Ik speel gta's altijd met cheats.

Maar ik gebruik geen schadelijke cheats, alleen health armor wapens politie e.d.

Boris H.

edit: 300'e post :dans:

Bewerkt: door Boris H.
Geplaatst:

Ik doe ook pas cheats nadat ik het spel heb uitgespeeld

maar echt persé hoeven er voor mij geen cheats in

Geplaatst:

Nee. Mensen die hem 'echt' spelen, dus zonder cheats, zullen het met me eens zijn. Niemand probeerd het zonder codes. Gewoon geen cheats, wat met cheats kan, kan zonder ook.

Geplaatst:

_O_ Cheats_O_

ik kan geen minuut spelen zonder cheats :puh:

Ik wou VCS spelen zonder cheats maar naar een missie was ik bijna dood en toen deed ik (perongeluk!)een levenscheat :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

GTA zonder cheats kan gewoon niet wandt ik vindt dat:'' valspelen" leuk

kan geen minut zonder cheats anders had ik SA nooit uitgespeeld

Bewerkt: door maikel jonson
Geplaatst:
Ik wil zelf wel dat er cheats in GTA IV komen. Ik zou ze niet meteen gebruiken, maar het is wel leuk voor als je het spel hebt uitgespeeld. En nog even voor de duidelijkheid: cheats zitten niet standaard in ieder spel!

EDIT: er staat een foutje in de 2e optie. Het moet "Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken" zijn. Kan een iemand dit aub even verbeteren?

>>> Door VforV: Fixed.<<<

Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken, omdat GTA na een tijdje zou vervelen en tja dan heb je iets leuks nodig oftewel Cheats voor vette auto's enzo :Y

Geplaatst:

De cheats horen erbij, maar bv. de riot-chat of de strand-modus-chaet (allebij sa ;)) hoeven voor mij niet.

Ik probeer in elke gta niet te cheaten, maar ik doe het toch :cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...