Jump to content

Cheats


Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

  1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

    • Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24


Recommended Posts

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    10

  • Gta-killer

    9

  • philip14

    8

  • studio dewolf

    7

cheats zijn niet leuk, zeker niet voor de lol,

bij SA wist ik wel wat cheats(voor geld en armour)

die gebruikte ik telkens weer, ik kon er niet afblijven, en op die manier ben ik al met meerdere spelen gestopt, door domme cheats

dus levens, geen-politie en geld moet er zeker weten uit, dat zijn juist de saaie cheats, en jetpack is leuker,

alleen cheats die je nergens meehelpen zijn nog leuk, als vliegende auto's, alle auto's zwart, iedereen in bikini(cheats bij vice city)

Bewerkt: door murderboy
Link to comment
Delen op andere websites

ja cheats zijn altijd welkom! Tis gewoon grappig als jj een potje voor de fun wil spelen. Alleen ga ik ze zeker niet gebruiken om het spel zelf uit te spelen! Dat is echt zonde, na mijn mening geniet je dan niet optimaal van het spel. En zeg nou zelf een beetje frustratie's horen er toc h bij als je een missie voor de 20e keer doet?

Link to comment
Delen op andere websites

zou leuk zijn als de cheats pas worden geactiveerd na het uitspelen vn de game.

net zoiets bij cod 4 daar heb je ook een cheat mode na het uitspelen.

Er zijn best wel aantal mensen die zonder cheats bepaalde missies niet kunnen spelen en daardoor stoppen met het spel. Ook zijn er veel mensen die nooit missies spelen in GTA maar alleen wat ''freeroamen'' in het spel, daarbij gebruiken ze cheats en als die er niet zijn zal het spel minder door hun worden verkocht.

Ik kan met 99,9% zeker heid zeggen dat er cheats in zitten en dat ze ook vanaf begin te gebruiken zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik gebruik cheats om missies te halen, dat je dan niet meer 100% kan hale is gelul.

een spel zonder cheats is geen echt spel!

baguvix = nooit dood

aezakmi = nooit politie

hesoyam = levens + armor + auto weer heel

fullclip = kogels nooit op

professionalskit = wapens handig in desert en las venturas en badlands

uzumymw = wapens handig in san fierro

lxgiwyl = wapens handig in los santos

Link to comment
Delen op andere websites

zonder cheats kun je sommige missies heel moeilijk halen.

en ik ga een moeilijke missie echt niet 1,000,000 keer doen om hem te halen hoor!!!

ik geniet meer van missie met cheats dan zonder cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet uit me hoofd ongeveer geen cheat meer van san andreas... maar geef mij een ps2 controller en san andreas en automatisch tik ik ze in... ja gta=cheats moet er in zitte, maar ik ga t wel zonder proberen (zolang het lukt).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zou het niet erg vinden om cheats te krijgen in IV, ik speel de game toch eerst meestal tot 100% zonder cheats, dan ga ik kijken wat voor leuks er met de cheats gedaan kan worden :bier: , cheats kunnen altijd zorgen voor extra vermaak maar je moet wel slim genoeg zijn om ze niet gelijk te gebruiken, dat verpest het weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...