Jump to content

Cheats


Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

  1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

    • Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24


Recommended Posts

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    10

  • Gta-killer

    9

  • philip14

    8

  • studio dewolf

    7

Als je maar niet online kan cheaten

Nee dat zal wel niet..op Xbox Live kan je gebanned worden als je op een of andere manier weet te cheaten, dusja :puh:

Ik weet wel een mogelijkheid om online te cheaten hoor ^_^

Maarja, wil ook weer niet gebanned worden (ookal wordt ik dat toch wel binnekort).

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha lol. Hebt je ook in je echte leven vliegende auto`s gezien :bonk::duh::kots::ch: . Dan wordt GTA IV toch heel (zeer) onrealistich??? En ik ga nooit in GTA IV cheaten: rockstar heeft dat spel zoveel werk van gemaakt dat GTA IV heel erg realistisch zou van worden. En algemeen is cheaten heel nep bv: als je heel weinig geld hebt. Je gebruikt dan cash-cheats dan wordt je heel rijk: IPV om te werken( dat is toch in real life ook niet zo :kots::bonk::{ :td: :(:sst: .

:kots::bonk::{:t:(:sst: ???, ik vind het meer :D:eten::dans:^_^

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Er komen cheats in GTA IV, bij GTA 1 t/m GTA Vice City Stories was dit ook het geval.

Bron: Insidegamer

Wat vinden jullie hier nou van? Ik heb bij iedere GTA cheats gebruikt om het spel voor de eerste keer uit te spelen, daarna speel ik het uit zonder cheats. Dus dat zal ik bij GTA IV ook doen, eerst een beetje wennen tijdens het uitspelen aan de besturing zonder politie. En daarna GTA IV spelen met politie achter je aan, reacties hier onder.

Link to comment
Delen op andere websites

klik

Was al een topic over.

Zelf vind ik het wel logisch dat er cheats in komen.

Als je geen cheats hoeft dat gebruik je ze gewoon niet, en als je ze wel leuk vind is het leuke toevoeging voor veel extra gameplay.

EDIT: snelle reactie he :)

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Er komen cheats in GTA IV, bij GTA 1 t/m GTA Vice City Stories was dit ook het geval.

Bron: Insidegamer

Wat vinden jullie hier nou van? Ik heb bij iedere GTA cheats gebruikt om het spel voor de eerste keer uit te spelen, daarna speel ik het uit zonder cheats. Dus dat zal ik bij GTA IV ook doen, eerst een beetje wennen tijdens het uitspelen aan de besturing zonder politie. En daarna GTA IV spelen met politie achter je aan, reacties hier onder.

ik doe het ook altijd zo eerst met chaet's en dan zonder

voor mij moet dat er in zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen cheats in GTA IV, bij GTA 1 t/m GTA Vice City Stories was dit ook het geval.

Bron: Insidegamer

Wat vinden jullie hier nou van? Ik heb bij iedere GTA cheats gebruikt om het spel voor de eerste keer uit te spelen, daarna speel ik het uit zonder cheats. Dus dat zal ik bij GTA IV ook doen, eerst een beetje wennen tijdens het uitspelen aan de besturing zonder politie. En daarna GTA IV spelen met politie achter je aan, reacties hier onder.

Ik vind het juist leuk dat er cheat komen. Ik speel het net anders om als jou, ik speel eerst het spel 100 % uit, en daarna doe ik het met cheats. Cheaten is leuk, vooral als er mooie cheats zijn. Zoals bij SA 'Rocketman'=Jetpack 'Monstermash' = Monster Truck 'Jumpjet' = Straaljager.. en zo ga je maar door.

Ik hoop dat er bij IV nog mooiere cheats in komen. Ik weet in iedergeval wel zeker dat ik ze ga gebruiken.

Swiggers

@DenkaanHenk Hier was al een topic over..;)

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet er 3 keer gezegt worden dat het topic er al is, ik vroeg toch om het topic te laten rusten en in het andere topic verder te gaan? :engel:

Ik had een andere link gegeven naar een topic wat ouder was. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet er 3 keer gezegt worden dat het topic er al is, ik vroeg toch om het topic te laten rusten en in het andere topic verder te gaan? :engel:
De anderen waren mij net voor, en ik had het beeld nog niet 'vernieuwd'

Excuses voor het derde keer zeggen dat er al een topic over was.

De anderen waren gewoon net iets eerder met posten.

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen doet er tog gewoon mee wat hij wil... Als je ze niet wil, zoek er dan niet naar! Als je ze wil, gebruik ze dan! ^_^ Persoonlijk ga ik ze ook de eerste keer gebruiken om het spel te leren kennen enzo... Daarna gewoon verder doen zonder cheats en dan nog voor de fun! XD!

Maar ik hoop dat je weer meerdere save-slots gaat hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...