Jump to content

Cheats


Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

  1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

    • Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24


Recommended Posts

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    10

  • Gta-killer

    9

  • philip14

    8

  • studio dewolf

    7

Vol health, geen politie, (...) sterren politie, armor, geld, goede wapens,... Voor de rest moeten er voor mij geen andere cheats in ^_^

Ongeveer zelfde als hierboven+ nog enkele funcheats mogen ook altijd. maar niet zoiets als niko is een sletmagneet ofzo :duh:

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

En vergeet de voertuigen spawn cheats niet, die zijn namelijk het leukste en het handigste. :Y

Idd, zijn altijd zeer handig. Vooral in SA. Steeds als je daar in de wildernis rijdt en je auto ontploft ofzo... Gewoon effe AKJJYGLC doen en je hebt alweer een quadje :D

Link to comment
Delen op andere websites

En vergeet de voertuigen spawn cheats niet, die zijn namelijk het leukste en het handigste. :Y

Idd, zijn altijd zeer handig. Vooral in SA. Steeds als je daar in de wildernis rijdt en je auto ontploft ofzo... Gewoon effe AKJJYGLC doen en je hebt alweer een quadje :D

Nee hoor, links, links, onder, onder, boven, boven, vierkantje, rondje, driehoekje, R1, R2 :D

Ik hoop dat er nu een spawn cheat in komt waarmee je een Infernus ofzo spawnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik nu een onnodig topic, er zijn al 2 topic's over 'Cheats'

Hier en Hier

En dan ga jij een derde topic aanmaken over cheats?

Dat is onnodig, je kan ook vragen wat voorn cheats wij willen in zo'n topic.

Ik zeg er verder maar niets op, dit laat ik over op de 'Moderators en/of Administrators'

@ Philip14 Denk daar in het vervolg aan

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik nu een onnodig topic, er zijn al 2 topic's over 'Cheats'

Hier en Hier

En dan ga jij een derde topic aanmaken over cheats?

Dat is onnodig, je kan ook vragen wat voorn cheats wij willen in zo'n topic.

Ik zeg er verder maar niets op, dit laat ik over op de 'Moderators en/of Administrators'

@ Philip14 Denk daar in het vervolg aan

Swiggers :cya:

Ga asjeblieft niet de moderator uithangen, ik vind dit topic toch wel degelijk anders dan die andere

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik nu een onnodig topic, er zijn al 2 topic's over 'Cheats'

Hier en Hier

En dan ga jij een derde topic aanmaken over cheats?

Dat is onnodig, je kan ook vragen wat voorn cheats wij willen in zo'n topic.

Ik zeg er verder maar niets op, dit laat ik over op de 'Moderators en/of Administrators'

@ Philip14 Denk daar in het vervolg aan

Swiggers :cya:

Ga asjeblieft niet de moderator uithangen, ik vind dit topic toch wel degelijk anders dan die andere

Je kan in die andere topic's ook een vraag stellen "Welke cheats willen jullie in IV" ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje geld (niet 250,000), wapens naar eigen keuze, armor, health, wapens niet kwijt raken als je doodt bent of opgepakt (of er moet hetzelfde systeem komen als in VCS met dat je 2000 moet betalen en dan heb je alle wapens weer). Verder weet ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op een motor-spawn cheat.. Ik rij met elke GTA op motors omdat die zo lekker snel gaan. En iedereen die voor die stoplichten staan ken je even leuk neerknallen zonder uit te stappen.,. :dans:

En natuurlijk de Ammo en health cheats. En nog wat grappige zoals mensen magneet. Dat doe ik de laatste tijd de hele tijd met GTA VCS op de PSP xD Alle mensen op je af laten komen, en dan een bom plakken en dan snel wegrennen en dan !BOEM! Alle 20 mensen dood. En dan maar snel wegscheuren voor de politie.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...