Jump to content

Cheats

Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

• Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja het zou het leukst zijn moesten er cheats in zitten, dan kun je nog eens lol beleven. 8)

Maar ik zou ze ook niet direct gebruiken, ik speel altijd 2 games van iedere GTA, in zonder cheats te gebruiken en een met cheats. Ik doe altijd eerst die zonder cheats dus ik gebruik cheats niet direct. :clown:

• Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _niickk

10

• Gta-killer

9

• philip14

8

• studio dewolf

7

Geplaatst:

De cheats in GTA zijn altijd erg humoristsch maar ik speel het altijd eerst serieus uit! Dan als ik ff wil kloten dan ga ik los. :bonk:

Geplaatst:

Ik vind dat ze er een flinke bult cheats in moeten stoppen. Anders kun je zo weinig loltrappen. Ook vind ik het fijn als ik geen missie doe, en ik gewoon aan het klooien ben dat ik niet om de minuut 4 sterren politie achter me aan krijg. Daarom moet de 'geen politiecode' zeker weer ingevoerd worden. Ook de oneindig leven cheat,on eindig zuurstof en kogels moeten er ook blijven. En natuurlijk de vliegende auto's cheat.

Geplaatst:

Ik heb gestemd op: Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.

Ik wil het spel eerst een beetje uitspelen en dan miss gaan cheaten.

PS: Ze moeten die auto's op water cheat erin houden! :bonk:

Geplaatst:

Cheats hoeven van mij niet, zonder uitspelen is veel leuker, dan heb je echt het gevoel van "ik heb dit gehaald met mijn eigen skills".... Met cheats is er eigenlijk niks aan, je weet toch al dat je niet dood kan en er is totaal geen uitdaging.

Alleen als ik ff snel 100% wil halen of ff snel een missie wil halen ofzo gebruik ik af en toe cheats.

Geplaatst:
Cheats hoeven van mij niet, zonder uitspelen is veel leuker, dan heb je echt het gevoel van "ik heb dit gehaald met mijn eigen skills".... Met cheats is er eigenlijk niks aan, je weet toch al dat je niet dood kan en er is totaal geen uitdaging.

Alleen als ik ff snel 100% wil halen of ff snel een missie wil halen ofzo gebruik ik af en toe cheats.

Dan begrijp ik je punt niet, daarom zijn ze er ook

Geplaatst:

Net zoals Dark_GTA_Mike begrijp ik jou ook niet. :?

Je zegt als eerste dat je het leuk vind om geen cheats te gebruiken en dat ze er ook niet in hoeven te zitten.

Maar daarna zeg je dat je soms wel cheats gebruikt. :?

Welke van de 2 is het nu? :)

Geplaatst:

Ik bedoel: Als ik voor de eerste keer speel haal ik de 100% zonder cheats, maar als ik ooit daarna nog voor één of andere reden 100% zou moeten halen, dan zou ik wel cheats gebruiken om sneller door de game te kunnen.

Dus: Eerste keer niet, daarna is het oké

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik wil wel dat er cheats zijn maar niet om de verhaallijn uit te spelen allen om de fun en als je saved dan is er niets aan de hand :engel::tu:

Geplaatst:

ik wil wel cheats omdat anders de politie te snel achter je aan komt. 1 ster is niet erg maar 2 sterren zijn heel erg irritant. het liefst heb ik eigenlijk dat met 2 sterren ook is een ster weg kan

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil cheats er soms in hebben, gwn leuke cheats als, autos vliegen weg etc. iedereen heeft rode neus ofzo, datsoort dingen dat mensen er niet meer uitzien enzo.

Maar gebruik ze pas als ik save games 100 % heb!

Bewerkt: door Kellerman
Geplaatst:

De 2e optie is bij mij van toepassing. Er zullen wel cheats verschijnen, een GTA zonder cheats kan je vergelijken met een café zonder bier. Ik zou eerst de storyline uitspelen en dan me wat amuseren met cheats en online spelen.

Geplaatst:

Ik heb ook op optie 2 gestemd. Er komen heus wel cheats. De storyline speel ik meestal zonder cheats. Maar soms gebruik ik gewoon cheats om lol te trappen :clown:.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind van niet, ik gebruik er, wouw 1 keer uitspelen zonder maar dat vond ik niet meer leuk. Ik zou teveel in de vreleidng graken, nee dus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...