Jump to content

Cheats

Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

• Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24

Recommended Posts

Geplaatst:

Natuurlijk moeten er cheats in zitten! Maar die gebruik ik alleen voor de fun en daarna sla ik NIET op!

• Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _niickk

10

• Gta-killer

9

• philip14

8

• studio dewolf

7

Geplaatst:

Nee!!!! (als je cheats gebruikt, maak je het spel zeer Onrealistisch!: gta4 moet realistisch blijven!! :duh::ch::{ )

Geplaatst:
Nee!!!! (als je cheats gebruikt, maak je het spel zeer Onrealistisch!: gta4 moet realistisch blijven!! :duh::ch::{ )

pfff... waarom speel je dan GTA... :bonk:

Geplaatst:

het is toch gewoon hartstikke leuk om met een straaljager door de lucht te knallen?? voor mij hoort dat gewoon bij GTA, dingen flikken die in real life niet kunnen

Geplaatst:

Ik zou zeker de codes willen terug zien van de Tools en health, dat geld vind ik een beetje onzin, want wat heb je aan inbreek missies als je geld verdient telkens als je de code van Health gebruikt?

dan gaat de spanning eraf vind ik.

Hoewel ik San Andreas alleen de 1e x met codes heb uitgespeeld , daarna heb ik nooit geen codes meer gebruikt alleen codes zoals chaos in de stad voor als het normale leven ging vervelen, maar dat sloeg ik nooit op,

wat vinden jullie?

Geplaatst:
Ik zou zeker de codes willen terug zien van de Tools en health, dat geld vind ik een beetje onzin, want wat heb je aan inbreek missies als je geld verdient telkens als je de code van Health gebruikt?

Hoewel ik San Andreas alleen de 1e x met codes heb uitgespeeld , daarna heb ik nooit geen codes meer gebruikt alleen codes zoals chaos in de stad voor als het normale leven ging vervelen, maar dat sloeg ik nooit op,

wat vinden jullie?

Ik heb San Andreas ook de 1e keer met codes uitgespeeld, maar later gebruikte ik ook bijna geen ccodes meer. Als ik later codes gebruikte, sloeg ik het nooit op. :D

Maar nu ff on-topic :puh:

Ik hoop dat de Health, Armor en geen wanted-level gewoon weer terug komen. Die zijn vaak handig. En als je ze gebruikt hebt, sla je het spel gewoon niet op :clown:. Ook lijkt me het leuk als er weer zo'n 'theme' code komt.

Net zoals in San Andreas waarin iedereen in strandkleding loopt. Of de fun house code met clowns en ijsco en hotdog wagens. Hopelijk bedenkt Rockstar nog meer van die dingen. Want dit is wel grappig om een keer te doen :puh:

Geplaatst:

wat vinden jullie?

Ik heb San Andreas ook de 1e keer met codes uitgespeeld, maar later gebruikte ik ook bijna geen ccodes meer. Als ik later codes gebruikte, sloeg ik het nooit op. :D

Ik hoop dat de Health, Armor en geen wanted-level gewoon weer terug komen. Die zijn vaak handig. En als je ze gebruikt hebt, sla je het spel gewoon niet op :clown:. Ook lijkt me het leuk als er weer zo'n 'theme' code komt.

Net zoals in San Andreas waarin iedereen in strandkleding loopt. Of de fun house code met clowns en ijsco en hotdog wagens. Hopelijk bedenkt Rockstar nog meer van die dingen. Want dit is wel grappig om een keer te doen :puh:

jaa haha dat zeker die dingen mogen ook wel terug komen van mij :schater: maar die van roze auto's en zwarte auto's en Cj trekt prostituees aan dat is allemaal tijdverspilling.

in plaats daarvan kan R* zich beter bezig houden met nieuwe soorten auto's en meerdere personages op straat :dans:

Geplaatst:

het spel is nog niet uit en ze denken alweer aan vals spelen :bonk:

voor mijn hoeven ze echt geen codes in het spel te stoppen. ik vind altijd leuker om te spelen zonder codes

Geplaatst:
het spel is nog niet uit en ze denken alweer aan vals spelen :bonk:

voor mijn hoeven ze echt geen codes in het spel te stoppen. ik vind altijd leuker om te spelen zonder codes

Jaa dat zei ik ook al want als je dan die codes gebruikt heb je er later toch weer spijt van :bonk: ik sla dat ook nooit op.

Geplaatst:

Ik ga het eerst (als hij op de PC komt,wat ik wel verwacht) zonder uitspelen. Daarna met codes omdat dat gewoon leuk is. Ik hoop dat ze weer de adrenaline mode code erin doen,die vond ik wel lache

Geplaatst:
Ik ga het eerst (als hij op de PC komt,wat ik wel verwacht) zonder uitspelen. Daarna met codes omdat dat gewoon leuk is. Ik hoop dat ze weer de adrenaline mode code erin doen,die vond ik wel lache

ja ik doe het juist andersom eerst zonder daarna alleen codes zoals riot :bonk:

Geplaatst:

wat vinden jullie?

jaa haha dat zeker die dingen mogen ook wel terug komen van mij :schater: maar die van roze auto's en zwarte auto's en Cj trekt prostituees aan dat is allemaal tijdverspilling.

in plaats daarvan kan R* zich beter bezig houden met nieuwe soorten auto's en meerdere personages op straat :dans:

Daar geef ik je helemaal gelijk in! Die codes gebruik ik nooit. Rockstar kan zich inderdaad beter bezig houden met andere dingen in het spel!

Geplaatst:
De Riot-cheat lijkt mij wel vet dan in GTA 4...

jaa XD Met Politie met schilden en traangas :D Xd

Ik Wil Ook Weer Cheats voort weer soms steekt het tegen en ik gebruik Heel Zonning(extreem)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...