Jump to content

Cheats


Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

  1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

    • Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24


Recommended Posts

De Riot-cheat lijkt mij wel vet dan in GTA 4...

jaa XD Met Politie met schilden en traangas :D Xd

Ik Wil Ook Weer Cheats voort weer soms steekt het tegen en ik gebruik Heel Zonning(extreem)

jaa die politie kan inderdaad beter het zou bijv. pas leuk zijn als je midden in de stad ergens een auto met omstanders opblast en dat dat dan op de radio komt of op een tv in je savehuis?

en dat ze je dan komen ophalen in je eigen huis dat zou realistisch zijn toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    10

  • Gta-killer

    9

  • philip14

    8

  • studio dewolf

    7

lol dat wordt dan meer gta IV The Sims Version

maar ook dat je bv:na een bepaalde missie te doen een police uniform & een riot uniform krijgt lol

maar er is ook nix mis met the sims toch ofwel :duh: maar aan de andere kant het moet natuurlijk wel een GTA blijve daar heb je een pount maar een soort van remix zou toch ook kunnen? dan is het een volmaakte Game lijkt me :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de health, armor, money, vehicel repear cheat willen terug zien. Maar dan voor geld een apparte cheat. Ik zou dan gewoon cheaten maar geen geld cheat gebruiken. Volgens mij ga ik eerst zonder cheats doen. Want anders heb ik geen zin meer om zonder te spelen, als ik eerst met doe (heb ik bij sa gedaan). Verder wil ik ook een paar thema cheats, en zo'n cheats die de voetgangers veranderen. Bv.: voetgangers hebben wapen cheat, voetgangers vallen jouw aan cheat,... En tot slot wil ik cheats waardoor je elk voertuig kunt spawnen (bv. in deze vorm: 'Iwant"naam voertuig"'. Da's wel handig want in sa kun je geen enkele brommer spawnen (mijn favoriete voertuig :klap: ), ook kun je de hele leuke voertuigen niet spwnen/ krijgen (andromanda). Alleen door spawning programma's. De ontsterfelijkheid cheat wil ik terug, maar dat je nu echt onsterfelijk bent (nooit schade, ook niet als je van heel hoog valt of in een auto zit die ontploft). Bij GTA n00bmode kun je je auto op slot doen, wat wel neig is. Hier zou ik graag ook een cheat voor hebben. De vertraging en versnelling cheats zijn heel handig. Ik zou zeker GEEN cheat willen waardoor je een missie uit hebt (dan kom je veel te snel in verleiding). Dat zijn mij wensen voor cheats. Good luck !!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de health, armor, money, vehicel repear cheat willen terug zien. Maar dan voor geld een apparte cheat. Ik zou dan gewoon cheaten maar geen geld cheat gebruiken. Volgens mij ga ik eerst zonder cheats doen. Want anders heb ik geen zin meer om zonder te spelen, als ik eerst met doe (heb ik bij sa gedaan). Verder wil ik ook een paar thema cheats, en zo'n cheats die de voetgangers veranderen. Bv.: voetgangers hebben wapen cheat, voetgangers vallen jouw aan cheat,... En tot slot wil ik cheats waardoor je elk voertuig kunt spawnen (bv. in deze vorm: 'Iwant"naam voertuig"'. Da's wel handig want in sa kun je geen enkele brommer spawnen (mijn favoriete voertuig :klap: ), ook kun je de hele leuke voertuigen niet spwnen/ krijgen (andromanda). Alleen door spawning programma's. De ontsterfelijkheid cheat wil ik terug, maar dat je nu echt onsterfelijk bent (nooit schade, ook niet als je van heel hoog valt of in een auto zit die ontploft). Bij GTA n00bmode kun je je auto op slot doen, wat wel neig is. Hier zou ik graag ook een cheat voor hebben. De vertraging en versnelling cheats zijn heel handig. Ik zou zeker GEEN cheat willen waardoor je een missie uit hebt (dan kom je veel te snel in verleiding). Dat zijn mij wensen voor cheats. Good luck !!

dat vehicle spawnen is idd wel eens handig omdat je soms uren zoekt naar een bepaald voertuig, en als je hem dan hebt zie je er opeens tientallen rijden :schater: dat onsterfelijk vind ik minder die heb ik nog nooit gebruikt want dan kun je net zo goed niet spelen dan is er geen spanning meer in vind ik

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, codes maken het spel een stuk minder leuk, althans als je meteen begint met codes te gebruiken in missies. Ik vindt het wel wat hebben om bijvoorbeeld eerst geld te moeten verdienen om wapens te kunnen kopen. Je leert meteen ook een stuk beter mikken omdat je geen kogels mag verspillen. :puh:

Maar buiten missies kunnen codes ook een extratje zijn. Gewoon ombepekt zooi maken. Of je aan de kant van de politie voegen. (rellen+geen politie meer achter je aann en eventueel nog dat iedereen wapens heeft.-GTA SA-)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik hoop dat er cheats zijn voor alle wapens apart, anders zit je met zon kutselectie aan wapens te kijken. Ik wil ook dat elk wapen te cheaten is. En idd een cheat waarmee je elk voertuig kunt spawnen. Ook moeten de cheats niet te lang zijn om te typen, das vet irritant. Ook graag weer de onsterfelijkheid cheat en de onbeperkte ammo cheat. Auto's die over water kunnen rijden en kunnen vliegen zijn ook wel es leuk.

Ik gebruik ze alleen maar nadat ik de 100% heb gehaald of ik sla ze niet op, maar ik vind het zeker leuk om zo es ff rond te cheaten :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm het slaat echt nergens op dat mensen willen dat er geen cheats in komen, omdat het dan minder leuk zou zijn. Als er cheats inzitten (wat heel erg waarschijnlijk is gezien de vorige GTA's) ben je toch niet verplicht ze te gebruiken?

Ik hoop op een heleboel cheats, omdat ik ze persoonlijk wel leuk vind om te gebruiken. Alle wagens en wapens apart is geen must, dan ben je veel te lang bezig een cheat op te zoeken in een lijst van 5 pagina's ofzo. Dingen als vliegende auto's zijn wel heel erg leuk. Die riot themes en dergelijke cheats die je spel verzieken mogen ze er wel uit laten. Dingen als het weer bepalen kunnen ook wel handig zijn, want soms zie je echt helemaal niks. Pink/black traffic of dat er alleen maar wielen zichtbaar zijn slaan echt helemaal nergens op, en mogen er ook uit.

Kortom: cheats waar je iets aan hebt of die gewoon vet zijn; er in. Cheats die gewoon dom zijn; er uit! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...