Jump to content

Cheats

Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

• Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het leuker zonder codes, Ik had SA eerst ook met codes uitgespeeld en daarna zonder en dat was een stuk leuker!

• Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _niickk

10

• Gta-killer

9

• philip14

8

• studio dewolf

7

Geplaatst:

Doe mij maar een cheat voor onsterfelijkheid. De meeste GTA gamers zullen dit helemaal niet leuk vinden, maar ik vind het wel handig, lekker makkelijk :-)

Geplaatst:

ik hoop dat als jecodes gaat gebruiken voor dat je hem een keer uitgespeeld hebt je hele ps3 of xbox crasht en je hele gta word xxx endat jeverder moet spelen op de graphics van vice city ofzo HAHAAHAAAAA :bonk::bonk::bonk:

>>> Door Dutchy3010: Graag een beetje op je taalgebruik letten. ;) Volgens mij ga jij cheats gebruiken met GTA IV :puh:<<<

Geplaatst:
ik hoop dat als jecodes gaat gebruiken voor dat je hem een keer uitgespeeld hebt je hele ps3 of xbox crasht en je hele gta word verneukt endat jeverder moet spelen op de graphics van vice city ofzo HAHAAHAAAAA :bonk::bonk::bonk:

Dat hoop ik niet. Ik wacht sowieso wel op een eventuele PC-versie. Mocht die er niet komen, dan heb ik een probleem. Anyway, ik vond het in III en in VC echt een naaistreek dat je de 100% niet meer kon halen doordat je cheats gebruikte. Ik speel games niet voor de uitdaging, maar voor de fun en de ontspanning! Ik heb gewoon het recht om voorgreprogrammeerde cheats te gebruiken en ik heb het recht op 100%. Ik hoop dus dat je in IV, net als in SA, gewoon kan cheaten zonder dat er dingen fout zouden gaan. (Ik heb in SA trouwens al bijna 5000 cheats gebruikt :D )

Geplaatst:

hoe denk je dat R* de games uitspeeld met cheatcodes natuurlijk.

ik heb alleen maar cheat van wapens nooit wanted level en armor en levens

voor de rest heb je toch niks nodig

• 2 weken later...
Geplaatst:

volgens mij is de mainbuyers een beetje dom. daarom doen ze er codes in dan gaan mensen het eerder kopen. een heel goed voorbeeld zijn mijn klasgenoten ik zij dus dat ik de gta stories zonder codes speelde. daarop zij iemand maar gta sa wel he (met codes). helaas was ik toen nog niet bekeerd (in de tijd van gta sa). dus ik moes toegeven. waarop die ander zij ja je kan dat spel ook bijna alleen met kodes uitspelen. gta stories is makkellijker om zonder codes te proberen want dat is kleiner. zo zie je maar er zijn mensen die niet zonder codes kunnen leven en daarom zal het er altijd in blijven zitten.

Geplaatst:

ik sla nooit codes op. als je met codes een missie haalt verpest je het daarmee.

Dan vindt ik er niks meer aan.

Geplaatst:

Codes zijn in elke gta erg leuk.En dat zal in gtaIV niet anders zijn.

Als ze op gta IV niet zorgen voor codes.Dan koop ik gta IV niet.

Vooral de wapen en health cheat zijn het beste.

Ook zou ik graag een hydra en een hotring terug zien.

Ook vond ik dat er in elke gta één cheatcode miste.

En dat is een cheat waarmee je sam houser kan worden.:clown:

Ik denk steeds:"gtaIV,meer schijfruimte,meer cheats".

Ik hoop dat het waar is.En anders zullen we het moeten doen met een paar miezerige codes.

De riot cheat is de enige die weg mag.

Die brengt toch schade aan je game.Dus waarom moeten we die dan nog hebben ?

Geplaatst:
Codes zijn in elke gta erg leuk.En dat zal in gtaIV niet anders zijn.

Als ze op gta IV niet zorgen voor codes.Dan koop ik gta IV niet.

Vooral de wapen en health cheat zijn het beste.

Ook zou ik graag een hydra en een hotring terug zien.

Ook vond ik dat er in elke gta één cheatcode miste.

En dat is een cheat waarmee je sam houser kan worden.:clown:

Ik denk steeds:"gtaIV,meer schijfruimte,meer cheats".

Ik hoop dat het waar is.En anders zullen we het moeten doen met een paar miezerige codes.

De riot cheat is de enige die weg mag.

Die brengt toch schade aan je game.Dus waarom moeten we die dan nog hebben ?

Waarom zou je Sam Houser willen zijn :?

En btw, er waren wel meer cheats die echt wegmogen, zoals dat al het verkeer roze of zwart wordt :duh:

Dit voegt toch helemaal niets toe? Welke cheats ik hoop: Leven, armor, geld, nooit politie, nooit dood kunnen, vliegende auto's, een vehicle-naar-keuze-spawn-cheat, en dat auto's op het water kunnen rijden. Dat zijn wel de belangrijkste denk ik. Owja en jetpack en een onbeschadigbare wagen zijn ook leuk..

Ik speel zelf regelmatig met cheats, maar save em dan niet.

Geplaatst:

No cheats of codes om het spel uit te spelen.

Mss na het behalen van de 100% wel om es te zien wat dat geeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...