Jump to content

Cheats

Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

• Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik hoef er eigenlijk geen codes in, ookal is het miss leuk voor in een tweede savegame? :clown::dans:

precies , in de 2de savegame is het leuk , oftewel je maakt gewoon 2 savegame's en 1 doe je met codes en de andere bijvoorbeeld niet :D

• Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _niickk

10

• Gta-killer

9

• philip14

8

• studio dewolf

7

Geplaatst:

Dat doe ik ook altijd :D

Ik zou GHOSTTOWN terug willen zien. Wapens cheats, health en politie.

Nieuwe cheats: dat het opeens heel druk wordt..

Als ik nieuwe ideen kirjg post ik ze wel.. :D

Geplaatst:

Ik hoop dat er, behalve standaard relaxte cheats als leven, armor, never wanted, carspawn e.d. ook gewoon lekker bizar absurde cheats komen, waar je dan misschien niks aan hebt, maar die gewoon leuk zijn om te proberen. De flying-car-cheat in SA vond ik bijvoorbeeld erg leuk. Ook de cheat dat alles ontplofte bij aanraken was erg blij. In IV hoop ik weer iets origineels, zoals een splijt-de-zee-à-la-Mozes cheat of iets dergelijks. Gewoon grappig om te doen. ^_^

Geplaatst:

De armor/never police/health wapens moeten er natuurlijk inkomen en die komen er ook in.

Verder hoop in dat er veel fun-cheats inkomen (nog meer als SA) zodat je als je het spel hebt uitgespeelt nog uren door kan gaan met alleen al cheaten.

Geplaatst: (bewerkt)

mij lijkt een helicopter cheat wel handig als je die effe snel nodig hebt. nadeel is wel dat als dat al op het het begin kan de verleiding wel heeeeeeeeeeeel erg groot word om in je mooie heli alvast stiekem in het volgende stadsdeel te gaan kijken. en dan heb je door een enkele simpele cheat gelijk niks meer om je op te verheugen

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst: (bewerkt)

ja helemaal juist dan kan je voertuigen spawmen die niet meer bestaan :clown: . (grapje)

heeeeeeeeeeeey ik krijg een idee cheats met behulp van motion censor in je sixaxis. mmmmmh nu ik eraan denk keihard afgekeurt veels te moeilijk om in te voeren en te noteren. ik zie al voor me en nu maak je een kurkentrekker met je controller

EDIT: je zou maar een klein bewegingsfoutje maken de hele tijd :@

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

cheaten is voor watjes die gewoon niet kunnen gamen en hem darom maar doen met cheats :ch: (sorry moest er even uit). van mij hoeven er egt geen cheats in gta (al worden cheats gebruikt om de game te testen op bugs)

of geef ze niet vrij!!! :sigaar:

Geplaatst:

Wat veel mensen helemaal niet beseffen is dat cheats helemaal niet voor julie plezier worden gemaakt, maar er juist zijn om de testers van het spel makkelijk en snel in bepaalde situaties te krijgen... ze zullen er dus altijd zoiezo inzitten, omdat het gewoon nodig is voor de testers..

Geplaatst:
Wat veel mensen helemaal niet beseffen is dat cheats helemaal niet voor julie plezier worden gemaakt, maar er juist zijn om de testers van het spel makkelijk en snel in bepaalde situaties te krijgen... ze zullen er dus altijd zoiezo inzitten, omdat het gewoon nodig is voor de testers..

Tuurlijk, de testers moeten gewoon weten wat er gebeurt als alle auto's ineens roze zijn. Of wat er gebeurt als je eruit ziet als een pimp en er allemaal hoeren achter je aan sjouwen :duh:

Dus dat denk ik niet. Er zullen wel sommige cheats voor zijn, zoals oneindig leven e.d., maar nee, een hele hoop cheats zijn voor de fun.

Geplaatst:

cheaten is voor watjes :duh::N voor mij hoeven er geen cheats in te komen natuurlijk zullen de gamemakers cheats erin hebben gestopt om het spel te test maar die kunnen ze er ook weer uit halen lijk me dus geen cheats erin dat zou onrealistische zijn

ik zie het al voor me rij ik in het echte leven tehard zit de politie achter me aan doe ik tog gewoon een wapen cheat of politie code :schater:

Geplaatst:
cheaten is voor watjes :duh::N voor mij hoeven er geen cheats in te komen natuurlijk zullen de gamemakers cheats erin hebben gestopt om het spel te test maar die kunnen ze er ook weer uit halen lijk me dus geen cheats erin dat zou onrealistische zijn

ik zie het al voor me rij ik in het echte leven tehard zit de politie achter me aan doe ik tog gewoon een wapen cheat of politie code :schater:

mensen moeten echt ophouden met dat realisme te serieus te nemen. gta iv word realistischer dan zijn voorgangers..maar het blijft gta..niet echt te vergelijken met het echte leven. waarschijnlijk komen er gewoon cheats in. het is en blijft een spel en moet leuk blijven om te doen, en sommige hebben daar ook cheats voor nodig.

Er moet echt is opgehouden worden met te zeggen: oh dat zou onrealistisch zijn dat komt er niet in, bij elk klein dingetje. er komt nog genoeg in dat niet realistisch is!

Geplaatst:

Tuurlijk, de testers moeten gewoon weten wat er gebeurt als alle auto's ineens roze zijn. Of wat er gebeurt als je eruit ziet als een pimp en er allemaal hoeren achter je aan sjouwen :duh:

Dus dat denk ik niet. Er zullen wel sommige cheats voor zijn, zoals oneindig leven e.d., maar nee, een hele hoop cheats zijn voor de fun.

een klein geschiedenis lesje de cheats waren er eerst voor testers maar ze werden telkens overgenomen door gamers en toen besloten ze om voor de lol maar wat funcheats toe te voegen

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb alle eerst uitgespeeld zonder cheats, dan zoveel mogelijk kleine dingen (Insane Stunts en in SA alle Oysters enzow) zonder cheats. En dan rondgeinen met een extra save met cheats, wel weer helemaal vanaf het begin omdat het gewoon leuk blijft.

Ben nu weer bezig met alles uitspelen zonder cheats .. Vanaf GTA I t/m San Andreas. 0_0:bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...