Jump to content

Cheats


Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

  1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

    • Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24


Recommended Posts

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _niickk

    10

  • Gta-killer

    9

  • philip14

    8

  • studio dewolf

    7

ik zou ze ook niet gaan gebruiken voor de Storyline. Alleen eventueel voor de multiplayer, (niet online dan) als ik gewoon hier op de bank zit te spelen tegen vrienden ofzo. Maar niet voor de storyline want dan is er niks meer aan als je iedere keer jezelf kunt healen als je bijna dood bent of je wapens aanvullen als je door je ammo heen bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaaaah....ik vind ook dat er cheats in moeten komen...... :tu:

maar ik speel het spel wel altijd uit zonder cheats maar als ik dat een cheat gebruik om wat lol te trappen dan save ik het spel niet ^_^ ......ik vind het zonde als je GTA niet kan uitspelen zonder cheats :N

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats zijn natuurlijk altijd erg leuk. Maar niet iedereen vind het leuk. Maar gelukkig ben je ook niet verplicht om ze te gebruiken.

Je kunt er tot nu toe zelf voer kiezen. Dus waarom zouder er géén cheats in mogen? :)

Als je zonder cheats wilt spelen voer je gewoon géén cheats in, en als je wel met cheats wil spelen voor je ze gewoon in.

Die keuze ligt helemaal bij jou.

Ik snap ook niet echt dat sommige mensen zeggen dat er géén cheats in mogen.

Aangezien je zelf die keuze kunt maken. En waarom denk je dan niet even aan de andere mensen die wel cheats willen gebruiken.

Toen ik dit topic las dacht ik hier ook al aan.

Wie heeft er last van als er wel cheats in zitten? dat merk je niet eens als je je er niet mee bezig houdt. :7

Mja ik heb gestemd dat ze er wel in mogen maar dat ik ze niet meteen ga gebruiken mja soms heb ik een dag dan wil ik de storyline spelen, maar soms ook gewoon heel veel lol trappen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Soms is het gewoon leuk om rond te rijden enzo dan zijn cheats wel leuk maar ik ga ze niet voor de storyline gebruiken zonder cheats is dat leuker.

Maar ze moeten er wel gewoon in en je maakt zelf de keuze of je ze wel of niet gebruikt.

RoMaL

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel dat er cheats komen in GTAIV, zo kun je eerst een beetje verkennen hoe alles er uit ziet enz.

En je kan het daarna makkelijker uitspelen, dat vind ik, en je weet teminste wat meer.

Dus ja, laat die cheats maar komen, maar één ding; ik zal niet elke keer cheats gaan gebruiken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je voor het eerst speelt zou ik zeker cheats gebruiken. Want als je niet weet wat voor moeilijke missies er zijn ken je het ook niet halen zonder cheats. Als je later spel al een beetje kent dan zou ik zeker proberen zonder cheats, en als het niet leukt (blijf oefenen). :) En je weet dan ook niet wat voor missies er komen, of het moeilijk is of makkelijk. En je weet hoe goed die gangsters bewapend zijn. Of je moet filmpjes kijken van de missies om na te doen, maar dat is un beetje ierrietant. Dus eerst met cheats, en als 2 of 3 keer heb uitgespeeld dan zou ik beginnen zonder cheats. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...