Jump to content

Cheats

Insanity Prawn Boy

Cheats  

294 leden hebben gestemd

1. 1. wil jij dat er cheats in GTA IV komen?

• Ja, kan geen minuut spelen zonder cheats
      44
    • Ja, maar ik zou ze niet meteen gebruiken.
      200
    • Nee
      14
    • Nee, ik haat valsspelen!
      24

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar die cheats dat iedereen gaat vechten enzo

Die mogen er van mij wel uit heb je toch niks aan :puh: Kan je niet eens normaal meer lopen.

RoMaL

Dan gebruik je die cheats toch gewoon niet. Er zijn genoeg mensen die die cheat wel gebruiken en het leuk vinden dat er overal in het spel gevochten wordt.

Ik vind het ook leuk om voor paar keer te gebruiken om te zien wat er gebeurd.

• Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _niickk

10

• Gta-killer

9

• philip14

8

• studio dewolf

7

Geplaatst:

Ja, absoluut. Ik gebruik nooit cheats met missies. En als ik even geen zin heb om een missie te doen, pak ik een ander spel wat ik eerder opgeslagen had, en gebruik die dan om lekker te ''chatten''. Dus voor mij mag het wel weer. :puh:

Geplaatst:

cheaten is zwak, winnen door vals te gaan spelen,

niet leuk meer, er zit geen spanning meer in want alles is makkelijk te doen, met bv een armour code of levens code

absoluut niet dus!

als je ja kiest, dan speel je niet meer voor de lol, maar uit verveling, want het hele spel wordt dan verpest!! :duh::N

Geplaatst:

niet leuk meer, er zit geen spanning meer in want alles is makkelijk te doen, met bv een armour code of levens code

absoluut niet dus!

als je ja kiest, dan speel je niet meer voor de lol, maar uit verveling, want het hele spel wordt dan verpest!! :duh::N

Cheaten is zoals jij denkt niet alleen maar healt cheats en nooit dood gaan.

Die cheats worden alleen gebruikt als je vast zit in het spel.

Maar gta cheats zijn meer fun cheats die extra gameplay toevoegen. Zo kan je voertuigen spawnen die je anders nooit zou zien, je kan auto's laten vliegen, je kan alle autos laten ontploffen die je aanraakt enz. Het voegt juist een hoop gameplay toe.

Geplaatst: (bewerkt)

absoluut niet dus!

Als je niet met die cheats speelt heb je er ook geen last van dus het slaat nergens op dat je zegt dat het spel word verpest.

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

absoluut niet dus!

Cheaten is zoals jij denkt niet alleen maar healt cheats en nooit dood gaan.

Die cheats worden alleen gebruikt als je vast zit in het spel.

Maar gta cheats zijn meer fun cheats die extra gameplay toevoegen. Zo kan je voertuigen spawnen die je anders nooit zou zien, je kan auto's laten vliegen, je kan alle autos laten ontploffen die je aanraakt enz. Het voegt juist een hoop gameplay toe.

ik weet dat wel hoor dat er meer zijn, maar ik noemde voorbeelden

en pilot: de naam cheaten zegt al genoeg(valsspelen) dus cheaten is niet goed

Geplaatst:
Ik wil wel dat er cheats komen in GTAIV, zo kun je eerst een beetje verkennen hoe alles er uit ziet enz.

En je kan het daarna makkelijker uitspelen, dat vind ik, en je weet teminste wat meer.

Dus ja, laat die cheats maar komen, maar één ding; ik zal niet elke keer cheats gaan gebruiken :puh:

dan juist niet gebruiken, dan weet je alles al, en is het niets meer aan, gewoon het spel clean spelen, dat is veel spannender, lekker uitgoochelen hoe het wel moet, en niet alles in 1x met gemak halen, omdat je alles weet,

misschien als je het uitgespeeld hebt, dat je dan wat gebruikt voor de fun, maar als dat niet het geval is dan niet:

in de storyline niet(ook niet verkennen), ondertussen of erna misschien wel voor de fun

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou het wel leuk vinden als er cheats worden gemaakt voor GTA - 4 , Kijk maar eens naar WikiGTA die gebruiken ook sommige cheats om zo snel mogelijk informatie over de eilanden en missie's te geven! Ik zou het liefst de '' Jetpack cheat '' eruit willen want die cheat vindt ik onrealistisch , Ik zou wel de levens-cheat , Geen politie- cheat , Geld- cheat erin willen.

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:

ja, dat houdt het spel als het gaat vervelen(dat kan gebeuren) wel leuk en dan wil je nog wel langer doorspelen en het is heel grappig wat sommige cheats doen. dus ja wel cheats.

Geplaatst:

grand theft aut0 is nix zonder cheats heb je wleens en gta gezien war geen cheats in konden? neej? nou dan :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...