Jump to content

Code


Grazy-Dude

Recommended Posts

Nu er toch een topic over ''Code(s)'' is, heb ik ook meteen een vraagje: Bij Gta Sa als je daar code's gebruikt (cheats) dan word je ''rank'' lager of anders (dacht ik) In iedergeval heeft het een negatief effect op je ''stats''. Is dit ook zo bij Gta VC op de PS2?

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu er toch een topic over ''Code(s)'' is, heb ik ook meteen een vraagje: Bij Gta Sa als je daar code's gebruikt (cheats) dan word je ''rank'' lager of anders (dacht ik) In iedergeval heeft het een negatief effect op je ''stats''. Is dit ook zo bij Gta VC op de PS2?

Global.

ja dat is bij alle gta's zo... en vice city kan je ook niet 100% spelen met cheats, je blijft dan op 99,9 hangen, gta3 is de enige gta waarbij je het spel wel 100% kan uitspelen met cheats (afgezien van de classics)

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is bij alle gta's zo... en vice city kan je ook niet 100% spelen met cheats, je blijft dan op 99,9 hangen, gta3 is de enige gta waarbij je het spel wel 100% kan uitspelen met cheats (afgezien van de classics)

Dus het enige nadeel is dan dat je geen 100% ziet staan.? Uiteindelijk kun je gewoon alle missie's uitspelen alleen mis je het getal: 0,1 toch?

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is bij alle gta's zo... en vice city kan je ook niet 100% spelen met cheats, je blijft dan op 99,9 hangen, gta3 is de enige gta waarbij je het spel wel 100% kan uitspelen met cheats (afgezien van de classics)

Dus het enige nadeel is dan dat je geen 100% ziet staan.? Uiteindelijk kun je gewoon alle missie's uitspelen alleen mis je het getal: 0,1 toch?

Nope bij vc mis je een hoop, namelijk:

Maximum health gaat naar 200%

Maximum armor gaat naar 200%

Je kogels gaan nu nooit meer op, als je schiet gaat er één van je magazijn af, en komt er één bij het restant op.

Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.

Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.

Franky Outfit in het Vercetti Estate.

Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Heb dit van wikigta...

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je hebt meer niet. Als je GTA Vice City honderderd procent uitspeelt, krijg je ook een aantal leuke dingen:

- Oneindig ammo

- 3 bodyguards die je in je Vercetti Mansion kunt vinden

- Auto's waar jij zelf in rijdt kunnen 2 keer zoveel schade verdragen

- 2 Hunters (1 op de legerbasis en 1 op het helipad in Ocean Beach)

- Je kunt een 'Frankie Outfit' ophalen in de Vercetti Estate. Dit is een speciaal t-shirt waarop staat: 'I've completed GTA Vice City 100%, and all I got was this lousy t-shirt.

- Je maximale health en armor gaan naar 200%

Als je dus codes gebruikt, blijf je op 99,9% hangen, en mis je al deze leuke extra's. Het beste is dus om geen codes te gebruiken, of om de eerder genoemde 100% savegame te downloaden.

@ DX11: Dat je me voor bent, ok. Een misverstand kan gebeuren. Maar als je tekst letterlijk van Wikigta haalt, zet er dan a.u.b. ook de bronvermelding bij. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je hebt meer niet. Als je GTA Vice City honderderd procent uitspeelt, krijg je ook een aantal leuke dingen:

- Oneindig ammo

- 3 bodyguards die je in je Vercetti Mansion kunt vinden

- Auto's waar jij zelf in rijdt kunnen 2 keer zoveel schade verdragen

- 2 Hunters (1 op de legerbasis en 1 op het helipad in Ocean Beach)

- Je kunt een 'Frankie Outfit' ophalen in de Vercetti Estate. Dit is een speciaal t-shirt waarop staat: 'I've completed GTA Vice City 100%, and all I got was this lousy t-shirt.

- Je maximale health en armor gaan naar 200%

Als je dus codes gebruikt, blijf je op 99,9% hangen, en mis je al deze leuke extra's. Het beste is dus om geen codes te gebruiken, of om de eerder genoemde 100% savegame te downloaden.

@ DX11: Dat je me voor bent, ok. Een misverstand kan gebeuren. Maar als je tekst letterlijk van Wikigta haalt, zet er dan a.u.b. ook de bronvermelding bij. ;)

ten eerste toen ik begon te typen typte jij 100% zeker nog niet

>>> Door Dutchy3010: Graag dit soort discussies via PM voeren...<<<

maarja ik zal de bron er ff bij zetten, eerst stond er ook iets anders door mezelf getypt dat ik daarna heb gewijzigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt. Alleen ik gebruik alleen de cheats: ''Full Amor'' en ''Full Health'' soms. En ik heb niet dat me wapens oneindig zijn (wil ik ook niet) Dat gebeurd toch alleen als je cheats gebruikt van ''oneindig kogels''?

Dus met deze twee cheats die ik alleen gebruik, is het dan ook onmogelijk om 3 bodyguards van Vercetti Mansion mee te nemen? En wat is er nu dan anders met de auto's lopen ze hierdoor sneller of minder snel schade op :?

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt. Alleen ik gebruik alleen de cheats: ''Full Amor'' en ''Full Health'' soms. En ik heb niet dat me wapens oneindig zijn (wil ik ook niet) Dat gebeurd toch alleen als je cheats gebruikt van ''oneindig kogels''?

Dus met deze twee cheats die ik alleen gebruik, is het dan ook onmogelijk om 3 bodyguards van Vercetti Mansion mee te nemen? En wat is er nu dan anders met de auto's lopen ze hierdoor sneller of minder snel schade op :?

Global.

als je de 100% hebt lopen ze minder snel schade op, ze zijn dus sterker, je kan er beter mee beuken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt DX11, nog één dingetje weet jij deze vraag:

is het dan ook onmogelijk om 3 bodyguards van Vercetti Mansion mee te nemen?

Het is toch niet waar dat ik door ''Armor cheat'' en ''Health Cheat'' geen bodyguards meer kan meenemen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt DX11, nog één dingetje weet jij deze vraag:
is het dan ook onmogelijk om 3 bodyguards van Vercetti Mansion mee te nemen?

Het is toch niet waar dat ik door ''Armor cheat'' en ''Health Cheat'' geen bodyguards meer kan meenemen?

ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij zijn bij vc alle cheats schadelijk, bij san andreas alleen de thema en riot cheats... btw het is toch zoiezo leuker om niet te cheaten ;) het spel uitspelen zonder cheats is een veel grotere uitdaging ;) wat je trouwens wel kan doen is een trainer downloaden, waarmee je bijv je health op 999 kan zetten :puh: dat komt niet in de status te staan...

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij zijn bij vc alle cheats schadelijk, bij san andreas alleen de thema en riot cheats... btw het is toch zoiezo leuker om niet te cheaten ;) het spel uitspelen zonder cheats is een veel grotere uitdaging ;) wat je trouwens wel kan doen is een trainer downloaden, waarmee je bijv je health op 999 kan zetten :puh: dat komt niet in de status te staan...

Ja ik weet het zonder cheaten een grotere uitdaging is :engel: Alleen bij de missie dat ik die man van het ''Vercetti Mansion'' huis moest killen had ik één keer ''Armor cheat'' gebruikt. Maar ik was daarna gewoon verder gegaan zonder ''apert'' te save, dus als ik zonder die cheat verder wil moet ik heel ver trug.. Dus vandaar.. Maar goed dan die extra's maar niet ik vind het toch niet zo belangrijk..

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij zijn bij vc alle cheats schadelijk, bij san andreas alleen de thema en riot cheats... btw het is toch zoiezo leuker om niet te cheaten ;) het spel uitspelen zonder cheats is een veel grotere uitdaging ;) wat je trouwens wel kan doen is een trainer downloaden, waarmee je bijv je health op 999 kan zetten :puh: dat komt niet in de status te staan...

Ja ik weet het zonder cheaten een grotere uitdaging is :engel: Alleen bij de missie dat ik die man van het ''Vercetti Mansion'' huis moest killen had ik één keer ''Armor cheat'' gebruikt. Maar ik was daarna gewoon verder gegaan zonder ''apert'' te save, dus als ik zonder die cheat verder wil moet ik heel ver trug.. Dus vandaar.. Maar goed dan die extra's maar niet ik vind het toch niet zo belangrijk..

Global.

nou dan hoop ik voor je dat die cheat niks uitmaakt... tis toch wel heel leuk hoor al die extra's!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...