Jump to content

Code


Grazy-Dude

Recommended Posts

Nope bij vc mis je een hoop, namelijk:

Maximum health gaat naar 200%

Maximum armor gaat naar 200%

Je kogels gaan nu nooit meer op, als je schiet gaat er één van je magazijn af, en komt er één bij het restant op.

Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.

Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.

Franky Outfit in het Vercetti Estate.

Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Heb dit van wikigta...

DRIE BODYCARDS?

Waar Kan Je Die Halen? / VerCetti Estate SNap iC. / Maar Waar?

Bewerkt: door _Mouser_
Link to comment
Delen op andere websites

DRIE BODYCARDS?

Waar Kan Je Die Halen? / VerCetti Estate SNap iC. / Maar Waar?

Als je binnen loopt heb je aan de rechterkant een kamer(tje) met banken en een barretje ect. Daar zitten ze dan en dan moet je in een gele marker lopen. Je kunt er maximaal 3 meenemen.

Global :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je in vredesnaam in 1x het hele spel uitgespeeld willen hebben dan? :puh:

Het zelf uit spelen is namelijk vele malen leuker :engel:

Maar wat heb je aan 200 % armor en health, bodygards en oneindig veel wapens als je hem op 100% hebt uitgespeeld. Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen :$

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je in vredesnaam in 1x het hele spel uitgespeeld willen hebben dan? :puh:

Het zelf uit spelen is namelijk vele malen leuker :engel:

Maar wat heb je aan 200 % armor en health, bodygards en oneindig veel wapens als je hem op 100% hebt uitgespeeld. Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen :$

Ik zou het ook niet weten, maar je kunt er behoorlijk leuk mee gaan herrietrappen :clown: Maar ze moesten je toch iets geven als je hem 100% hebt?

Als je binnen loopt heb je aan de rechterkant een kamer(tje) met banken en een barretje ect. Daar zitten ze dan en dan moet je in een gele marker lopen. Je kunt er maximaal 3 meenemen.

Global :cya:

Even een aanvulling, het is een roze marker en er zitten er ook maar drie ^_^ (Wat ben ik toch een mierenneuker).

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat heb je aan 200 % armor en health, bodygards en oneindig veel wapens als je hem op 100% hebt uitgespeeld. Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen :$

Dat vind ik ook Mirrrr :Y 200% vind ik al onbalngrijk en ik vind het juist iritant als je ''oneindig ammo'' hebt, je moet toch ergens nog je geld aan uit kunnen geven? (nadat je alle save houses hebt gekocht) Het klinkt raar maar als ik voor de lol Gta VC speel en ik heb even geen zin in ''herrie'' schoppen of ''schieten'' Wil ik ook gewoon in een auto zitten zonder de hele tijd een geweer in een hand te hebben. Alleen jammer van de Bodyguards.. (maarja ik ga niet weer helemaal opnieuw beginnen :puh: )

Global :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

nou jah, als je echt graag die extra's wilt en geen valsspeler wilt zijn ( :puh: ), dan zou ik opnieuw beginnen. maar ik smeer je niks aan hoor...

Nou alleen voor die ''bodyguards'' ga ik niet weer helemaal opnieuw beginnen :puh: En de rest van de extra's intereseren mij niet zo. Toch vind ik het wel (zwaar) lullig als je één keertje bij maar één missie'tje ff een amor bijvult dat meteen dat spel naar de .... is :clown: Ik bedoel als nou iemand echt bij alle missie's amor doet en munitie ect. Dan snap ik dat, dat is echt valsspelen, maar één keer en dan vergeten apart te save.. Komop zeg Rockstar! :D

Link to comment
Delen op andere websites

nou jah, als je echt graag die extra's wilt en geen valsspeler wilt zijn ( :puh: ), dan zou ik opnieuw beginnen. maar ik smeer je niks aan hoor...

Nou alleen voor die ''bodyguards'' ga ik niet weer helemaal opnieuw beginnen :puh: En de rest van de extra's intereseren mij niet zo. Toch vind ik het wel (zwaar) lullig als je één keertje bij maar één missie'tje ff een amor bijvult dat meteen dat spel naar de .... is :clown: Ik bedoel als nou iemand echt bij alle missie's amor doet en munitie ect. Dan snap ik dat, dat is echt valsspelen, maar één keer en dan vergeten apart te save.. Komop zeg Rockstar! :D

Ik zal je maar uit die illusie helpen. Het kan geen kwaad om standaardcheats te gebruiken. Dat zijn cheats voor wapens, armor en health. Je moet niet te vaak cheaten, anders help je je savegame naar de maan. De Riotcheat is dodelijk voor je savegame. Die moet je nooit gebruiken. Ik doe weleens savegames voor andere mensen op het forum. Ik kom dan weleens savegames tegen waarop is gecheat. Ik heb een keer een Savegame-aanvraag voor iemand moeten doen. Diegene had niet zo veel gecheat. Er moest toevallig veel gedaan worden. Toen ik het begin en het eindresultaat vergleek, zag ik dat het gelukt was om die min om te buigen in een positief getal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je maar uit die illusie helpen. Het kan geen kwaad om standaardcheats te gebruiken. Dat zijn cheats voor wapens, armor en health. Je moet niet te vaak cheaten, anders help je je savegame naar de maan. De Riotcheat is dodelijk voor je savegame. Die moet je nooit gebruiken. Ik doe weleens savegames voor andere mensen op het forum. Ik kom dan weleens savegames tegen waarop is gecheat. Ik heb een keer een Savegame-aanvraag voor iemand moeten doen. Diegene had niet zo veel gecheat. Er moest toevallig veel gedaan worden. Toen ik het begin en het eindresultaat vergleek, zag ik dat het gelukt was om die min om te buigen in een positief getal.

Bedankt :) Dus als ik één keer ''armor'' heb gebruikt is het nog niet zo erg voor mijn save game? Kan ik dan mischien toch nog op het eind de bodyguards meenemen? Wat gebeurd er eigenlijk als je de ''Riotcheat'' gebruikt?

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

nou jah, als je echt graag die extra's wilt en geen valsspeler wilt zijn ( :puh: ), dan zou ik opnieuw beginnen. maar ik smeer je niks aan hoor...

Nou alleen voor die ''bodyguards'' ga ik niet weer helemaal opnieuw beginnen :puh: En de rest van de extra's intereseren mij niet zo. Toch vind ik het wel (zwaar) lullig als je één keertje bij maar één missie'tje ff een amor bijvult dat meteen dat spel naar de .... is :clown: Ik bedoel als nou iemand echt bij alle missie's amor doet en munitie ect. Dan snap ik dat, dat is echt valsspelen, maar één keer en dan vergeten apart te save.. Komop zeg Rockstar! :D

Ik zal je maar uit die illusie helpen. Het kan geen kwaad om standaardcheats te gebruiken. Dat zijn cheats voor wapens, armor en health. Je moet niet te vaak cheaten, anders help je je savegame naar de maan. De Riotcheat is dodelijk voor je savegame. Die moet je nooit gebruiken. Ik doe weleens savegames voor andere mensen op het forum. Ik kom dan weleens savegames tegen waarop is gecheat. Ik heb een keer een Savegame-aanvraag voor iemand moeten doen. Diegene had niet zo veel gecheat. Er moest toevallig veel gedaan worden. Toen ik het begin en het eindresultaat vergleek, zag ik dat het gelukt was om die min om te buigen in een positief getal.

Volgens mij heb je het over SA...

Bij SA zijn normale niet schadelijk, thema en de Riot wel...

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan geen kwaad als je een keer een cheat voor armor gebruikt. Maar als je de Riot cheat gebruikt, dan gaat iedereen met elkaar op de vuist. Van deze cheat is bekend dat je savegame op 99% in plaats van 100% blijft hangen, als je deze cheat gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan geen kwaad als je een keer een cheat voor armor gebruikt. Maar als je de Riot cheat gebruikt, dan gaat iedereen met elkaar op de vuist. Van deze cheat is bekend dat je savegame op 99% in plaats van 100% blijft hangen, als je deze cheat gebruikt.

Oké bedankt, dat lucht toch even op zeg ^_^

@VWO-er: Ik heb het over Vice City op de PS2.. Of ben ik nou wat mis gelopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...