Die Hard Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Eejj forumgenootjes! Zoals de titel al luid: Hoeveel auto's en Helicopters kan je kwijt in de grote garage van Verdant Meadows? Is het mogelijk dat je 6 auto's en 3 Helicopters kan plaatsen? Want dat wil ik graag. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Greets GTA GG Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik zou het niet weten, maar ik denk wel dat het zo een aantal is. >>> Door Dutchy3010: Als je geen antwoord weet, post dan in het vervolg gewoon niet...<<< Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Hey GTA Ganggast, Je hebt 2 garages, eentje waar je 1 Auto in kan steken, en eentje waar je 7 auto's of vliegtuigen kan in doen, dus wat jij vraagt gaat niet, als je meer informatie over Verdant Meadows wilt hebben klik dan hier. GTA-Freak2 Bewerkt: 14 januari 2007 door GTA-Freak2 Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Eejj forumgenootjes! Zoals de titel al luid: Hoeveel auto's en Helicopters kan je kwijt in de grote garage van Verdant Meadows? Is het mogelijk dat je 6 auto's en 3 Helicopters kan plaatsen? Want dat wil ik graag. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Greets GTA GG 2 voertuigen (geen motors!) kunnen erin, en 2 motors telt als 1 voertuig. Of dat nou een boot, vliegtuig of auto is: telt gwn als 1 voertuig. Hij is zo groot omdat je er dan vliegtuigen in kan zetten. Wat je ook kan doen is met een hoog voertuig de garage blokkeren, dan kan je er zoveel als je maar wilt inzetten. EDIT: Ik zie dat ik er helemaal naast zit. Excuses. Bewerkt: 14 januari 2007 door Koen729 Reageren
Die Hard Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hey GTA Ganggast,Je hebt 2 garages, eentje waar je 1 Auto in kan steken, en eentje waar je 7 auto's of vliegtuigen kan in doen, dus wat jij vraagt gaat niet, als je meer informatie over Verdant Meadows wilt hebben klik dan hier. GTA-Freak2 Bedankt voor de informatie! Ik kom er zo wel uit! Greets GTA GG Reageren
Die Hard Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Sorry, maar ik heb nu 3 auto's en 1 Helicopter in die grote garage staan, maar als ik dan een vierde auto erbij zet, wordt die bij de meeste keren verwijderd. Wanneer het wel is gelukt, ga ik er een 2e Helicopter bij zetten, dan doe ik even later de garage deur weer open doe. Zijn de auto en de helicopter allebei verwijderd? Hoe kan dit???? Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Dit heb ik ook, want als ik naast de vier auto's die er nu in staan nog een voertuig in de hangar zet, verdwijnt die automatisch. Wat GTA-Freak2 zegt klopt dus niet, de limiet van het aantal voertuigen is 4, niet 7. Hopelijk weet je nu genoeg Nuke[NL] Reageren
Die Hard Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) ' date='14 Jan 2007, 19:20:30' post='586409']Dit heb ik ook, want als ik naast de vier auto's die er nu in staan nog een voertuig in de hangar zet, verdwijnt die automatisch. Wat GTA-Freak2 zegt klopt dus niet, de limiet van het aantal voertuigen is 4, niet 7. Hopelijk weet je nu genoeg Nuke[NL] Thanx! Edit: Ook jij bedankt KoE Mzungu! Bewerkt: 14 januari 2007 door GTA Ganggast Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ook in de garage (lees garage en niet hangar) kan je 4 voertuigen opslaan, mits dat natuurlijk past, 2 auto's en 2 motoren gaat prima. Ik las net dat 2 motoren = 1 auto m.b.t. garages / hangar, dat is onzin, 1 voertuig = 1 voertuig of dit nu een fiets, motor, auto, heli of vliegtuig is. Dus je kan er 4 opslaan in de garage en als ik het goed begrijp 4 in de hangar. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.