gangster007 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 hoe skin veranderen met invisionfree in de admin cp kan ik niks vinden Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 In de Admin CP kan via Manage Style Sheets (onder het kopje Skinning & Styles) de css-code van je forum aanpassen. Ik raad je (indien je dit doet) wel aan enige kennis van css en geduld te hebben. Anders kunnen mensen je op het Invisionfree forum wel helpen met coden ed. Dat forum is wel in het Engels. Succes Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Hey, Ik vond het onnodig om weer een nieuw topic hiervoor aan te maken. Maar ik wil een gedownloade skin installeren. Ik heb hem van invisionize.com maar het lukt niet echt. Je moet .xml bestanden importeren alleen als ik dat wilt doen zegt ie dit: There were no images to import from that XMLarchive. Dit zit er allemaal in mijn gedownloade folder: Reageren
Argon Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 XML skins zijn voor IPB2.x, en daar krijg je alleen support voor op de site van Invision Power zelf. En in IPB 1.3.x kan je gee XML files importeren. Met andere woorden je hebt een skin voor IPB 2.x en je wilt hem instaleren op een board maar daar krijg je hier geen support voor. Of je hebt een skin voor de foute versie gedownload Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Als het goed is heb je voor InvisionFree een CSS gekregen. Deze moet je bij Manage Style Cheets en dan CSS of dergelijke inplakken. Eerst moet je wel de oude verwijderen. Jorge_F, Het kan zoals Argon zegt; je hebt waarschijnlijk de foute IPB Skin versie gedownload. Als je gebruik maakt van IPB 1.3.1., dan moet je niet de skin importeren via je Admin CP, maar via je FTP. Je moet deze in archive_in plaatsen en dan ga je naar Import Skin Files en tada, daar zie je het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.