runescaper8 (gast) Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) waar kan ik een rhino vinden(tanker)ik heb wel gezocht maar bij dat ene gebiedje waar je eerste savehouse is is de tanker opslot (staat daar voor de sier).dus wie weet er waar de tank (die dus niet opslot is) te vinden is, ik hoor het graag :engel(en ook zonder cheats) Bewerkt: 25 januari 2007 door runescaper8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Op de legerbasis. In de meest noordelijke garage. Je moet hiervoor wel het spel hebben uitgespeeld. Plaatje: Bewerkt: 14 januari 2007 door Insanity Prawn Boy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 waar kan ik een rhino vinden(tanker)ik heb wel gezocht maar bij dat ene gebiedje waar je eerste savehouse is is de tanker opslot (staat daar voor de sier).dus wie weet er waar de tank (die dus niet opslot is) te vinden is, ik hoor het graag Haal 6 sterren, en steel een tank. Of speel de verhaallijn uit en die tank dat jij bedoeld komt vrij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 ok ik heb nu al een tank in me garage staan:P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Je kunt natuurlijk ook even op WikiGTA kijken: http://nl.wikigta.org/index.php/Main_Page Daar staat genoeg informatie over de GTA's. Hier zie je alle voertuigen uit VCS, http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen...City_Stories%29 En hier heb je Rhino uit VCS, http://nl.wikigta.org/index.php/Rhino_%28G...City_Stories%29 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 ok alsnog bedankt(en ik weet niet of je hierboven al hebt gekeken maar daar stond zoeen beetje hetzelfde ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Victor_Vance Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 De Rhino is te vinden in fort baxter (de leger basis) als je slim ben doe je je legerkleding aan. >>> Door SummerBase: Zonder de Leger kleding kom je het terrein niet levend af inderdaad, maar dit antwoord (waar kan je een Rhino vinden?) is toch al gegeven? Kijk in het vervolg het topic even door zodat er niet meerdere antwoorden komen terwijl hij het antwoord al heeft. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kamranoi Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 door cheats en als je nie wilt cheaten dan moet je volgens mij bij de leger bassis kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 ok bedankt.( weer zoeen iemand die onodig een berichtjé plaatst) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2Strong Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 Op de legerbasis. In de meest noordelijke garage. Je moet hiervoor wel het spel hebben uitgespeeld.Plaatje: Ty dit had ik ook nodig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duikertje Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 daar heb je codes voor >>> Door SummerBase: Niet iedereen gebruikt codes, want het tast je savegame aan. Tevens heeft de topic starter al aangegeven dat hij het antwoord al heeft. Dus dan is deze post niet echt nodig vind ik. Daar kun je in het vervolg wat meer op letten dus. <<< press up L down R left L richt R werkt alleen bij psp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 zoals ik al bij mijn eerste bericht een bericht had geplaats dat ik geen cheats wil:P verder ik dit tophic wel gesloten worden want ik weet nu waar en hoe etc ik de rinho in beslag kan nemen >>> Door SummerBase: Uw wens is mijn bevel. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts