Black Force Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hallo mensen, bij een vriend van mij {die is geen lid van gtaforum} start zijn PC niet meer op. het laatste wat hij ziet is Het Windows XP logo met een balkje wat steeds voorbij schuift als als Windows XP opstart. Hij kan nu dus niet meer op zijn PC. weet iemand hier wat mee, alvast bedankt, markps3fanman Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Je kan proberen windows opnieuw te instaleren. Ik weet niet wat voor computer hij heeft, maar bij mij kan je bij het opstarten op F10 drukken en dan kom je bij systheem herstel. Ik kan daar dan kiezen welke vorm van systheem herstel ik wil doen. Als dit bij hem ook werkt, moet hij op windows opnieuw instaleren doen en opletten dat niet alle bestanden en mappen worden weggegooit. Reageren
Black Force Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 dit topic kan wel dicht, want zijn PC doet het weer !!!!! markps3fanman Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Hallo mensen,bij een vriend van mij {die is geen lid van gtaforum} start zijn PC niet meer op. het laatste wat hij ziet is Het Windows XP logo met een balkje wat steeds voorbij schuift als als Windows XP opstart. Hij kan nu dus niet meer op zijn PC. weet iemand hier wat mee, alvast bedankt, markps3fanman Als de optie van Insanity Prawn Boy niet werkt, kan er ook wat stuk zijn gegaan. Zo is er bij mij een paar maanden geleden ineens de harde schijf kapot gegaan en had ik precies het zelfde: PC starte niet meer op. Dus het is verstandiger om even naar een dichtsbijzijnde computer zaak te gaan en de pc laten nakijken. uitendelijk weten hun de beste raad ermee Succes Global Edit: Gelukkig maar dat zijn pc het weer doet Wat was uiteindelijk het probleem? Bewerkt: 14 januari 2007 door Global Reageren
PereZz Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Hallo mensen,bij een vriend van mij {die is geen lid van gtaforum} start zijn PC niet meer op. het laatste wat hij ziet is Het Windows XP logo met een balkje wat steeds voorbij schuift als als Windows XP opstart. Hij kan nu dus niet meer op zijn PC. weet iemand hier wat mee, alvast bedankt, markps3fanman Het beste is gewoon ze pc opnieuw installere of hij moet kijke of er geen floppy in zit of een cd want dan start hij nie op Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Hallo mensen,bij een vriend van mij {die is geen lid van gtaforum} start zijn PC niet meer op. het laatste wat hij ziet is Het Windows XP logo met een balkje wat steeds voorbij schuift als als Windows XP opstart. Hij kan nu dus niet meer op zijn PC. weet iemand hier wat mee, alvast bedankt, markps3fanman Toevoeging. Dit soort problemen komen ook wel eens voor als je hebt zitten kl*ten in het Windows Register. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.