aeondromeda Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 hi, wil er iemand mij aub helpen. Ik heb die learning to fly missies tot de 4de gespeeld. Maar ik word er zot van. Ik heb dat al zo vaak geprobeerd. En de Zero missies daar krijg ik die met dat rood vliegtuigje (baron?) niet van gedaan. En die daarna komt wsl ook niet. Dus wil iemand mij aub helpen? zonder cheats aub? dank bij voorbaat! mvg jan
-eend- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) mission passed - learning to fly beloning - respect + overig- Het meeste is zilver... mission passed - supply lines beloning - $5000,- mission passed - new model army beloning - $7000,- ik heb verder niet gecheat zoals als je had gevraagt en ik heb ook geen mods gebruikt.. veel plezier met de volgende missies overigens heb je V1 Bewerkt: 14 januari 2007 door caviaIIIII
aeondromeda Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 oke..1 wil je je savegame ff uploade? 2 wat is wsl? 3 heb je V1 of V2? en bedoel je: de vliegschool uitspelen en 1 van zero doen? 1. haha ohja vergeten te uploaden 2. waarschijnlijk 3. weet ik niet... waar zie ik dat? 4. vliegschool en 2 van zero bedantk GTASAsf2.b
-eend- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 naja t maakt niet uit welke V je heb ik merk t snel genoeg als die crasht
aeondromeda Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 die crasht heeeel af en toe. Kan ik ergens een patch ofzo downloaden voor v2?
aeondromeda Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Kan er niemand mij helpen? laters jan
-eend- Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 ja maar dan moet je wel opnieuw beginne volgens mij..
aeondromeda Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 wil hier dan niemand proberen ofzo?
Typhoon Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 wil hier dan niemand proberen ofzo? Kijk eens naar de 1e post van caviaIIIII, hij heeft daar de savegame al bijgevoegt en heeft hem dus al gehaald Voortaan eerst even het topic helemaal bekijken Veel plezier nog op het forum! Ow ik zie net dat je een patch voor versie 2 zocht, deze is er niet. Je kan wel een patch naar versie 1.01 downloaden maar dat heeft niet heel erg veel zin. Als je hem wel wilt, kan je hem hier downloaden. Voor versie 2 is er dus geen patch, wanneer je versie 2 wilt moet je gewoon SA nu in de winkel kopen, dan zal je versie 2 hebben. Maar het is normaal dat het spel soms crasht, ik zou gewoon versie 1 laten, die hebben de meesten en die is ook het handigst
-eend- Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 er is wel een patch voor versie 2 in bijlage<-- V2.0 als je die bedoelt.. ga naar C (of andere) :\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en dan backup maken van de bestanden die er staan! dan de bestanden van V2 overschrijven (main.scm en script.img) en als je dan voor iemand anders een savegame doet op V2 moet je m eerst door de convert halen en dan pas uploaden.. V2 is in de bijlagen.. bestand te groot! error error
Typhoon Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 er is wel een patch voor versie 2 in bijlage<-- V2.0 als je die bedoelt.. ga naar C (of andere) :\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en dan backup maken van de bestanden die er staan! dan de bestanden van V2 overschrijven (main.scm en script.img) en als je dan voor iemand anders een savegame doet op V2 moet je m eerst door de convert halen en dan pas uploaden.. V2 is in de bijlagen.. bestand te groot! error error Dat kan inderdaad, wanneer je die 2 bestanden hebt kan je savegames voor anderen doen die versie 2 hebben, maar jij zelf krijgt dan niet versie 2. Maar het zou wel een alternatief zijn, maar het is geen patch Bekijk dit topic even, hier kan je meer informatie vinden. Ik heb het bestand nog even voor je geupload, ik heb wat meer bijlage ruimte dan CaviaIIIII dus dat lijkt me handiger Je zet de bestanden gewoon in C:\Prgram Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\scripts (kijk maar in de post van men vriend CaviaIIIII) Trouwens raad ik je nog maals aan om gewoon Versie 1 te houden
-eend- Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 er is wel een patch voor versie 2 in bijlage<-- V2.0 als je die bedoelt.. ga naar C (of andere) :\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en dan backup maken van de bestanden die er staan! dan de bestanden van V2 overschrijven (main.scm en script.img) en als je dan voor iemand anders een savegame doet op V2 moet je m eerst door de convert halen en dan pas uploaden.. V2 is in de bijlagen.. bestand te groot! error error Dat kan inderdaad, wanneer je die 2 bestanden hebt kan je savegames voor anderen doen die versie 2 hebben, maar jij zelf krijgt dan niet versie 2. Maar het zou wel een alternatief zijn, maar het is geen patch Bekijk dit topic even, hier kan je meer informatie vinden. Ik heb het bestand nog even voor je geupload, ik heb wat meer bijlage ruimte dan CaviaIIIII dus dat lijkt me handiger Je zet de bestanden gewoon in C:\Prgram Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\scripts (kijk maar in de post van men vriend CaviaIIIII) Trouwens raad ik je nog maals aan om gewoon Versie 1 te houden ik heb ze allebij want als ik iemand help die V2 heb kan ik m naar V2 veranderen en andersom ook P.S ik heb nog 4.23mb ruimte en dat bestand is 1, nog wat mb en er staat dat ie te groot is
aeondromeda Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 wow excuseer allemaal en bedankt voor de hulp. Ik weet niet wat ik heb maar ik had dat dus echt niet gezien. bedankt. en ik hou versie 1 gewoon zoals je aangeraden hebt! dankje jan
Recommended Posts