Jump to content

een koerier

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg de hele tijd telefoontjes om een koerier te gaan pakken, na een hele tocht had ik hem eindeliijk en kreeg ik wat geld.

Maar:

-Wat is het nut van hem pakken?

-Telt het mee voor 100%?

-Kan iemand me er ff info over geven?

Ik heb gekeken op wikigta, maar vond niets erover.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan stel ik maar antwoord op je vragen ;)

1) Ik snap niet wat je bedoelt maar je moet pakjes afleveren enz. in een bepaalde tijd :Y

2) Hij telt idd voor de 100% ;)

3) Je hebt 3 steden waar je dit kan doen LS, SF en LV ;) en het is ingedeeld in rondes

Je bent kennelijk veel te snel door de site heen te gaan want hier is de link: http://nl.wikigta.org/index.php/Courier_Mi..._San_Andreas%29 succes ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

1) Ik snap niet wat je bedoelt maar je moet pakjes afleveren enz. in een bepaalde tijd :Y

2) Volgens mij telt het degelijk mee voor de 100% ;)

Je bent kennelijk veel te snel door de site heen te gaan want hier is de link: http://nl.wikigta.org/index.php/Courier_Mi..._San_Andreas%29 succes ;)

Ik denk dat je het verkeerd begrijp, ik krijg gewoon telefoontjes van Cesar en dan moet ik een koerier killen, laat ie een pakje achter en als ik het pakje pak, krijg ik wat geld.

Ik denk dat je het verkeerd begrijp, ik krijg gewoon telefoontjes van Cesar en dan moet ik een koerier killen, laat ie een pakje achter en als ik het pakje pak, krijg ik wat geld.

oow ik dacht dat je bedoelde : Zijmissies :puh: sorry mijn excuses ;) EDIT: Hier isie dan http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...:_T-Bone_Mendez succes ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Die missies waar jij het over hebt heten geen courier missies, Bv202. 1. Het heeft geen nut, het levert maar weinig op, 2. het is niet nodig voor de 100%, 3. zoals?

Ik krijg de hele tijd telefoontjes om een koerier te gaan pakken, na een hele tocht had ik hem eindeliijk en kreeg ik wat geld.

Maar:

-Wat is het nut van hem pakken?

-Telt het mee voor 100%?

-Kan iemand me er ff info over geven?

Ik heb gekeken op wikigta, maar vond niets erover.

Er zijn 2 soorten couriers, namelijk de 'Big Smoke's Cash couriers' en de 'Yay Couriers'. De Couriers van Big Smoke's geld beginnen op maandags en vrijdags, die van de Yay Courier op woensdags en zaterdags. Wanneer Cesar belt op maandags en vrijdags zal hij zeggen dat de courier Los Santos verlaat, ze beginnen bij Big Smoke's huis en rijden helemaal tot Pier 69 in San Fierro. De courier zal zich verplaatsen met een Patriot, je zal de courier dus moeten tegenhouden voordat hij in Pier 69 is. De courier heeft 6 pakjes mrt geld bijzich, elke keer als je de Patriot ramt valt er een pakketje van $300,-. Je kan dus maximaal $1800,- verkrijgen. [Pas op voor de mannetjes die in de Patriot zitten, met elke keer als je hem onderschept zullen er meer inkomen (maximaal 4)]

De Yay Courier start dus op woensdag en zaterdag, Cesar belt je en hij zegt dat ze cross country gaan, de courrier vertrek uit Red County en rijd tot Big Smoke's huis. Je moet de couriers dus onderscheppen voordat hij bij Big Smoke's huis is, je kan het beste een rancher of een ander off-road voertuig nemen. Je moet de courier vermoorden en dan zijn tas oppikken, hier krijg je een bedrag in dollars voor.

Het telt dus niet meer voor de 100%, maar je kan er wel wat geld mee verdienen.

EDIT: ik was even vergeten te vermelden dat deze 'zijmissie' stopt nadat je in de Desert komt, dus na 'Yay Ka Boom Boom'.

EDIT2: had het eerst fout, even te snel getypt. Het is dus niet Toreno's Last Flight maar Yay Ka Boom Boom.

Bewerkt: door Typhoon

Oh, nu snap ik het :D

Het komt er dus op neer dat het iets heel onnodig is.

Wil het zeggen dat het verdwijnt na "end of the line"? Want Big Smoke is dan toch dood?

EDIT: ik was even vergeten te vermelden dat deze 'zijmissie' stopt nadat je in de Desert komt, dus na 'Toreno's Last Flight'.

Ik zag net dit staan, nu snap ik het dus :D

Bewerkt: door Bv202
Geplaatst:
Oh, nu snap ik het :D

Het komt er dus op neer dat het iets heel onnodig is.

Wil het zeggen dat het verdwijnt na "end of the line"? Want Big Smoke is dan toch dood?

EDIT: ik was even vergeten te vermelden dat deze 'zijmissie' stopt nadat je in de Desert komt, dus na 'Toreno's Last Flight'.
Ik zag net dit staan, nu snap ik het dus :D
Cesar stopt met bellen na de missie Yay Ka Boom Boom, daarin blaast CJ namelijk de drugsfabriek op en stoppen de transporten. Dus niet na Toreno's Last Flight. Ze zijn idd niet nodig voor de 100% en leveren in verhouding voor de moeite weinig op, als je toch met geweld geld wilt verdienen knal dan drugdealers overhoop ($2000). Als je niet achter die geld- en/of drugcouriers aan wilt gaan moet je gewoon een negatief antwoord aan Cesar geven, dan zegt CJ dat hij 't te druk heeft. succes 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...