jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 ik werd net door een man met een mes aaangevallen ik deed hem nix hie liep gewoon naar me toe en stak me Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 heb je geen Riot cheat gebruikt want als mensen je gewoon zomaar op straat aanvallen, lijkt het me dat je die cheat hebt gebruikt of je bent bij de Return To Los Santos missies want dan zijn er ook rellen op straat Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 heb je geen Riot cheat gebruikt want als mensen je gewoon zomaar op straat aanvallen, lijkt het me dat je die cheat hebt gebruikt of je bent bij de Return To Los Santos missies want dan zijn er ook rellen op straat ja ik ben bij retur to ls missies aleen er zzijn toch aleen rellen in ls niet in LF en zo als je op de achtergornd ziet is er verder nix Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) heb je geen Riot cheat gebruikt want als mensen je gewoon zomaar op straat aanvallen, lijkt het me dat je die cheat hebt gebruikt of je bent bij de Return To Los Santos missies want dan zijn er ook rellen op straat ja ik ben bij retur to ls missies aleen er zzijn toch aleen rellen in ls niet in LF en zo als je op de achtergornd ziet is er verder nix ow dan vrees ik dat je de Riot cheat gebruikt hebt en gesaved hebben het kan niet anders Bewerkt: 14 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 heb je geen Riot cheat gebruikt want als mensen je gewoon zomaar op straat aanvallen, lijkt het me dat je die cheat hebt gebruikt of je bent bij de Return To Los Santos missies want dan zijn er ook rellen op straat ja ik ben bij retur to ls missies aleen er zzijn toch aleen rellen in ls niet in LF en zo als je op de achtergornd ziet is er verder nix oww dan moet je de Riot cheat gebruikt hebben en gesaved hebben kan niet anders ik heb nooit riot cheat gedaan weet nie eens wat de code is ps: wil je nog een andre screen? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) heb je geen Riot cheat gebruikt want als mensen je gewoon zomaar op straat aanvallen, lijkt het me dat je die cheat hebt gebruikt of je bent bij de Return To Los Santos missies want dan zijn er ook rellen op straat ja ik ben bij retur to ls missies aleen er zzijn toch aleen rellen in ls niet in LF en zo als je op de achtergornd ziet is er verder nix oww dan moet je de Riot cheat gebruikt hebben en gesaved hebben kan niet anders ik heb nooit riot cheat gedaan weet nie eens wat de code is ps: wil je nog een andre screen? zo te zien heb je em op de pc? dan denk ik dat je een of andere verkeerde mod of trainer ofso hebt gebruikt want dit is een abnormale gebeurtenis Bewerkt: 14 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 heb je geen Riot cheat gebruikt want als mensen je gewoon zomaar op straat aanvallen, lijkt het me dat je die cheat hebt gebruikt of je bent bij de Return To Los Santos missies want dan zijn er ook rellen op straat ja ik ben bij retur to ls missies aleen er zzijn toch aleen rellen in ls niet in LF en zo als je op de achtergornd ziet is er verder nix oww dan moet je de Riot cheat gebruikt hebben en gesaved hebben kan niet anders ik heb nooit riot cheat gedaan weet nie eens wat de code is ps: wil je nog een andre screen? zo te zien heb je em op de pc? dan denk ik dat je een of andere verkeerde mod of trainer ofso hebt gebruikt want dit is een abnormale gebeurtenis hier zijn ze Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Het kan gebeuren dat iemand je aanvalt op straat, een hoer kan je bijvoorbeeld ook aanvallen, alleen gebeurd dit meestal als je hun aanvalt. Zulk soort dingen zijn eigenlijk wel normaal, het gebeurt bijvoorbeeld ook als je tegen iemand zijn auto aan rijdt, soms stapt hij uit en haalt een schep of een honkbalknuppel te voorschijn. Het is alleen wel een beetje raar dat hij je zomaar aanvalde, ik constateer geen 'Riot cheat' op je screen. Misschien vond hij je kapsel niet mooi Of hij was een aanhanger van de Ballas, het was dus niet veel bijzonders. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De screen zegt al genoeg maar : wat is dat ? Reageren
60 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Het kan gebeuren dat iemand je aanvalt op straat, een hoer kan je bijvoorbeeld ook aanvallen, alleen gebeurd dit meestal als je hun aanvalt. Zulk soort dingen zijn eigenlijk wel normaal, het gebeurt bijvoorbeeld ook als je tegen iemand zijn auto aan rijdt, soms stapt hij uit en haalt een schep of een honkbalknuppel te voorschijn. Het is alleen wel een beetje raar dat hij je zomaar aanvalde, ik constateer geen 'Riot cheat' op je screen. Misschien vond hij je kapsel niet mooi Of hij was een aanhanger van de Ballas, het was dus niet veel bijzonders. aanhanger van de ballas ?? dat kan toch niet die heb ik nog nooit gezien leg eens uit... EDIT: dit is even een aan vulling van hierboven in mijn post: ballas zijn toch alleen in los santos en in de missie ''Pier 69'' Bewerkt: 14 januari 2007 door 60 Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De screen zegt al genoeg maar : wat is dat ? wat is het dan ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De screen zegt al genoeg maar : wat is dat ? Dat is normaal, als je op iemand richt met de rechtermuisknop zal dat groene driehoekje er bovenkomen, deze blijft natuurlijk niet groen. Wanneer je hem een paar keer slaat of schiet word hij langzaam roord tot dat hij zwart is. Ditzelfde heb je ook op de PS2/Xbox versie alleen ziet het er dan anders uit. Gewoon normaal dus. aanhanger van de ballas ?? dat kan toch niet die heb ik nog nooit gezien leg eens uit...EDIT: dit is even een aan vulling van hierboven in mijn post: ballas zijn toch alleen in los santos en in de missie ''Pier 69'' Nee dat kan niet, dat was maar een grapje net zoals met het verhaal over je kapsel. De Balls zijn inderdaad alleen in Los Santos te vinden en in de missie die jij noemde in San Fierro. Het was gewoon een grapje dus, dat van die man kan gewoon vaker voorkomen en hij is niet een vijand van je Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De screen zegt al genoeg maar : wat is dat ? Dat is normaal, als je op iemand richt met de rechtermuisknop zal dat groene driehoekje er bovenkomen, deze blijft natuurlijk niet groen. Wanneer je hem een paar keer slaat of schiet word hij langzaam roord tot dat hij zwart is. Ditzelfde heb je ook op de PS2/Xbox versie alleen ziet het er dan anders uit. Gewoon normaal dus. oow ik heb em voor de ps2 dus ik dacht dat dat niet hoorde Reageren
60 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) wat is het dan ? Dat is normaal, als je op iemand richt met de rechtermuisknop zal dat groene driehoekje er bovenkomen, deze blijft natuurlijk niet groen. Wanneer je hem een paar keer slaat of schiet word hij langzaam roord tot dat hij zwart is. Ditzelfde heb je ook op de PS2/Xbox versie alleen ziet het er dan anders uit. Gewoon normaal dus. ja dat is normaal jurr.p je hebt (perongeluk) gericht op de man en hij viel je aan,maar wat ik niet begrijp[ is dat hij een mes heeft hoe komt hij daaraan Nee dat kan niet, dat was maar een grapje net zoals met het verhaal over je kapsel. De Balls zijn inderdaad alleen in Los Santos te vinden en in de missie die jij noemde in San Fierro.Het was gewoon een grapje dus, dat van die man kan gewoon vaker voorkomen en hij is niet een vijand van je O.K. Bewerkt: 14 januari 2007 door 60 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.