jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De screen zegt al genoeg maar : wat is dat ? Dat is normaal, als je op iemand richt met de rechtermuisknop zal dat groene driehoekje er bovenkomen, deze blijft natuurlijk niet groen. Wanneer je hem een paar keer slaat of schiet word hij langzaam roord tot dat hij zwart is. Ditzelfde heb je ook op de PS2/Xbox versie alleen ziet het er dan anders uit. Gewoon normaal dus. oow ik heb em voor de ps2 dus ik dacht dat dat niet hoorde ik dacht dat je die pijl bedoelde dat het daar boven was :$ lol Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) wat is het dan ? Dat is normaal, als je op iemand richt met de rechtermuisknop zal dat groene driehoekje er bovenkomen, deze blijft natuurlijk niet groen. Wanneer je hem een paar keer slaat of schiet word hij langzaam roord tot dat hij zwart is. Ditzelfde heb je ook op de PS2/Xbox versie alleen ziet het er dan anders uit. Gewoon normaal dus. ja dat is normaal jurr.p je hebt (perongeluk) gericht op de man en hij viel je aan,maar wat ik niet begrijp[ is dat hij een mes heeft hoe komt hij daaraan sommige mensen hebben gewoon wapens bij zich netals in het echte amerika je ziet tog soms ook mensen uit hun auto stappen en je bijv. met een honkbalknuppel of schep slaan? ook tegen inbrekers bijvoorbeeld Bewerkt: 14 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
60 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 ok dan weet ik dat even ik zeg eertst mensen met knuppel en schep maar nog nooit met een mes..... 60 ps ga ff patat eten mijn moeke is jarig..... Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 ik starte net sa en toen ie bij dat laad scerpje was kreeg ik zo'n plaatje die aardig wat leek op die man ik hep net geen screen kunnen nemen grtz jurr.p Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 het zal wel gewoon een bug zijn geweest ofzo, want dit gebeurt normaal nooit Reageren
60 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) ik starte net sa en toen ie bij dat laad scerpje was kreeg ik zo'n plaatje die aardig wat leek op die man ik hep net geen screen kunnen nemen grtz jurr.p je bedoelt T-Bone Mendez, die heeft ook zown T-Shirt hij sytaat daar met een pistol tegen een muur te leunen. Bewerkt: 15 januari 2007 door 60 Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 T-bone heeft een AK-47. Reageren
60 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 T-bone heeft een AK-47. ja maar op die screen niet Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Die screen is tog gemaakt is Las Venturas want als je dood gaat kom je bij het vliegveld en bij het ziekenhuis. daar lijkt het het meeste op. oja Ontopic: als je "N" drukt op de pc als hij wat zegt over je kapsel, schoen en dergelijke dan wil de ander je soms ook wel is aanvallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.