Jump to content

Hotknife

Recommended Posts

Geplaatst:

op wikigta heb ik gezien dat hij bij de sportschool zou moeten staan, maar daar staat bij mij een turismo?

1: hoe kan dit?

2: wat betekent een rood rondje bij wikigta?

Geplaatst: (bewerkt)

als je bij alles goud hebt bij de rij school komt die auto er te staan

gr 60

Bewerkt: door 60
Geplaatst:

ok bedankt

nog een vraagje

op wikigta staat de Flash, en er staat vindplaatsen bij, maar als ik daar op klik is er nergens een punaise

1. de hotknife staat voor zover ik weet maar op 1 plek en dat is bij de rijschool

dat dat ding rood is heeft ermee te maken dattie er pas komt te staan nadat je iets van een missie voltooid hebt

hmm al verteld blijkbaar...

maar bij mij geeft wikigta aan dat die flash bij dat grote knooppunt in los santos staat

Bewerkt: door Studio Salamanca
Geplaatst:
ok bedankt

nog een vraagje

op wikigta staat de Flash, en er staat vindplaatsen bij, maar als ik daar op klik is er nergens een punaise

Dan heeft hij geen vaste vindplaats.

1. de hotknife staat voor zover ik weet maar op 1 plek en dat is bij de rijschool

dat dat ding rood is heeft ermee te maken dattie er pas komt te staan nadat je iets van een missie voltooid hebt

Dat zegt 60 net. :duh:

Geplaatst:
maar bij mij geeft wikigta aan dat die flash bij dat grote knooppunt in los santos staat

sorry over het hoofd gezien :bonk::bonk:

Geplaatst:
Dat zegt 60 net. :duh:

toen ik dat topic las stond ie er nog niet, en heb m'n bericht aangepast waarin staat dat het al gezegd is, dus niet zo zeuren :N

>>> Door Dutchy3010: Graag deze discussie via PM doorzetten...<<<

Geplaatst:
toen ik dat topic las stond ie er nog niet, en heb m'n bericht aangepast waarin staat dat het al gezegd is, dus niet zo zeuren

offtopic: we zeuren toch niet wij kunnen het toch ook niet ruiken dat je dat over je hooft zag

>>> Door Dutchy3010: Graag deze discussie via PM doorzetten...<<<

gebruik de funhouse cheat dan rijden ze er ook maat met deze code hebben ze ook hydro's

Niet iedereen wil cheaten,maar wat bedoel je met Hydro?! ik weet wel dat er hydra's zijn maar hydro??

gebruik de funhouse cheat dan rijden ze er ook maat met deze code hebben ze ook hydro's

Niet iedereen wil cheaten,maar wat bedoel je met Hydro?! ik weet wel dat er hydra's zijn maar hydro??

Hij bedoelt denk ik de Nitro...

Bewerkt: door Dutchy3010

hydro is over het algemeen hydraulica, maar het lijkt me sterk dat je dan hotknife's met hydraulica's krijgt, misschien kan iemand het even uittesten...

Bewerkt: door Dutchy3010

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...