Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Rate please? Ik vind em zelf al veel beter dan mijn vorige sigs Reageren
.Syfes Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Heel mooi soldier 93,het is gewoon weg prachtig .De achtergrond:die heb je mooi bewerkt 9/10 De render :die heb je bijbewerkt en mooi ook 9.5/10 In totaal 18.5/20 op toen 10 :9.25 /10 Greetings Syfes Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Heel mooi soldier 93,het is gewoon weg prachtig .De achtergrond:die heb je mooi bewerkt 9/10De render :die heb je bijbewerkt en mooi ook 9.5/10 In totaal 18.5/20 op toen 10 :9.25 /10 Greetings Syfes Bedankt man!! Vet hoog cijfer Zulke feeds zijn wel lekker voor mn ego haha Nog meer mensen die willen raten? of tips geven? Reageren
BigM Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik heb wel een hint voor je : stop met zoveel sig's maken ik word gek van die rates van jou . Weer een mooie sig soldier. Je hebt een erg mooie brush background in een goudkleurige style gemaakt en die erg netjes om je render bewerkt . Je render heeft een mooi en goed plekje er bij gekregen in een goed tot net geheel. Je kan duidelijk zien dat je ook met gausian blur (ofzo iets) De kleur hebt versterkt waardoor de render een glans uiterlijk krijgt met een mooi geheel. Werkelijk totaal niks op aan te merken . Cijfer: Werkelijk een van je beste creatie's tot nu toe . 9.75 Reageren
Soldier93 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Weer een nieuwe net gemaakt, ik vind em persoonlijk iets minder maar toch vind ik em erg geslaagd Rate dees ook aub! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.