The Dark Side Tuner Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 heejj mensen,, ik heb sinds bijna een jaar een forum en dat loopt prima, maar ik wil nu een logo gaan maken maar ik kom er maar niet uit het gaat over een pictune site, het liefst geen letterlogo (wel de naam eronder en de link van de site dan) ook is er een deel auto tuning te vinden en stukje over games heeft iemand een idee of ideeen?? ideeen zijn erg welkom alvast bedankt The Dark Side Tuner Reageren
Mastertuner Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Heb wel een paar ideetjes. Alleen zou ik je een paar vraagjes willen stellen: 1. Hoe groot wens je dat logo. 2. Welke kleuren (of maakt het niet uit?) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Hallo Dark Tuner, ken ik jouw niet ergens van. Stuur maar een PB, met de gegevens ik maak er wel 1 voor je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.