caz_cripper Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Kan iemand voor mij mn vliegbrevet halen, Learning to fly? en daarna ook NOE. alvast bedankt:) GTASAsf1.b
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Kan iemand voor mij mn vliegbrevet halen, Learning to fly? en daarna ook NOE. alvast bedankt:)GTASAsf1.b ik zal het proberen maar ales goud lukt nie en moet ik aaleen NOE of ook de anderen vliegmissies is het v.1 want hij begint nu bij het begin ???? Bewerkt: 14 januari 2007 door jurr.p
caz_cripper Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Kan iemand voor mij mn vliegbrevet halen, Learning to fly? en daarna ook NOE. alvast bedankt:) GTASAsf1.b ik zal het proberen maar ales goud lukt nie en moet ik aaleen NOE of ook de anderen vliegmissies alles goud hoeft niet, en alleen NOE, de rest doe ik zelf
Ophion Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Als de vlieg missies niet lukken kan ik het ook nog proberen, ik ga geen missies spelen omdat dat nooit gaat lukken, vliegen kan ik wel dus dat moet geen probleem zijn, geef maar een gil en dan "probeer ik het "
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Als de vlieg missies niet lukken kan ik het ook nog proberen, ik ga geen missies spelen omdat dat nooit gaat lukken, vliegen kan ik wel dus dat moet geen probleem zijn, geef maar een gil en dan "probeer ik het " doe jij het maar want bijmij begint ie aan het begin ....... dus ise voor jou
-eend- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 als NOE jou niet lukt doe ik die wel
Ophion Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) dit is mijn 1e help missie en ik ben nu goed bezig... ik heb de 1e 3 vlieg missies al af en 2 goud 1 brons. ben bezig.. nog even w88 Oké gheghe hij is klaar , op sommige heb ik goud en sommige silver of brons. Mision pased respect plus vlieg school gehaald. bijlage. Owja geen mods cheats gebruikt xD GTASAsf1.b Bewerkt: 14 januari 2007 door jovu123
-eend- Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) mission passed - N.O.E. heb verder geen cheats of mods gebruikt veel plezier met de volgende missies Bewerkt: 14 januari 2007 door caviaIIIII
caz_cripper Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 mission passed - N.O.E. heb verder geen cheats of mods gebruikt veel plezier met de volgende missies bedankt mensen toppie
Recommended Posts