Golden Nugget Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Hallo wat vinden jullie van mijn handtekening?? Bewerkt: 16 januari 2007 door Mazzeltje Reageren
Blu3ice Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hallo wat vinden jullie van mijn handtekening?? Zo'n topics kun je -denk ik- het beste posten in het Graphics Showroom-topic. Maar even ontopic: Mooi gedaan, al mag de tekst wat groter en duidelijker. Verder zijn de effecten en zo wel geslaagd vind ik... Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hoe moet je dat doen?? Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 --Topic verplaatst naar Graphics Showroom Forum-- Reageren
tiesto Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 je kan het beste ook nog even je plaatje nog even posten want als je nu verranderd van handtekening dan weet niemand wat ze nau moeten beoordelen (ontopic) ik rate nu maar even die draak ik vind hem best mooi, hij bedekt goed het beeld en hij is niet saai ik houd wel van zo'n soort 'fire emblem' draak Reageren
weci Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik vind die draak ook heel erg mooi. Je ziet zo dat hij vol leven zit. Misschien word je nog een echte kunstenaar. Reageren
Woetsha Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Hallo wat vinden jullie van mijn handtekening?? mooie warme kleuren met een zwarte omlijning gewoon MOOI!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.