De Gta Master Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) Als je de brug van san fiero naar helemaal recht noorden gaat kom je in het plaatjse bayside zoek daar is goed en je sult wat containers vinden daar licht een normlale dildo De gant bridge Bewerkt: 18 november 2004 door De Gta Master Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tombatselier Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Als je de brug van san fiero naar helemaal recht noorden gaat kom je in het plaatjse bayside zoek daar is goed en je sult wat containers vinden daar licht een normlale dildo De gant bridge in de politiekantoor vind je ook één (in de douches wat doet die daar ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) Als je de brug van san fiero naar helemaal recht noorden gaat kom je in het plaatjse bayside zoek daar is goed en je sult wat containers vinden daar licht een normlale dildo De gant bridge in de politiekantoor vind je ook één (in de douches wat doet die daar ) Ik zei neit de paarse <_< <_< <_< Ik heb het over een huidkleurige een kleintje Bewerkt: 18 november 2004 door De Gta Master Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Als je de brug van san fiero naar helemaal recht noorden gaat kom je in het plaatjse bayside zoek daar is goed en je sult wat containers vinden daar licht een normlale dildo De gant bridge Kun je niet iets specifieker zijn over waar hij precies ligt. Een paar containers in een dorpje is wat grofweg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Als je de brug van san fiero naar helemaal recht noorden gaat kom je in het plaatjse bayside zoek daar is goed en je sult wat containers vinden daar licht een normlale dildo De gant bridge Kun je niet iets specifieker zijn over waar hij precies ligt. Een paar containers in een dorpje is wat grofweg. Ik ben het wel met je eens, Maar je zegt zelf vaak genoeg. Kan je niet even zoeken ? *heeft geen negatieve bedoeling* :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b.v.wieringen Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 hij ligt op de bouwplaats vlakbij het politieburo.... daar staat een bouwcontainer... daar ligtie achter... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 .... ahum .... WELK politie bureau ? :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooth Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Als je de brug van san fiero naar helemaal recht noorden gaat kom je in het plaatjse bayside "Ahum" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 (bewerkt) Kun je niet iets specifieker zijn over waar hij precies ligt. Een paar containers in een dorpje is wat grofweg. Ik ben het wel met je eens, Maar je zegt zelf vaak genoeg. Kan je niet even zoeken ? Ik ben zelf niet van plan die dildo te gaan zoeken tussen wat containers... :-) Wat ik bedoelde met m'n post: als je een lokatie geeft waar iets ligt, probeer dat dan zo exact mogelijk te zeggen voor als mensen het willen zoeken.... *heeft geen negatieve bedoeling* :lol: ik ook niet :-) Bewerkt: 19 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 je hebt verschillende didlo's en viborators op zich is dat wel cool als je naar de sexs winkel ga zie je een supergrote dildo op een ketting zaag gemonteerd echt grappig groeten dude :lol: :lol: ik hoop dat je hier wat aan heb mense B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 waar is die sex winkel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 (bewerkt) waar is die sex winkel? Als je op de Strip rijdt (in LV-stad) van zuid naar noord is het aan je linker hand. Het is iets zuidelijker dan het punt war de Strip zich splitst. Bewerkt: 19 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Waar vind je die 3de en vierde dildo de 1 eerste is de paarse de 2 dat kleintje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.