Jump to content

DILDO (NIET PAARSE)!!!!

De Gta Master

Recommended Posts

Als je de brug van san fiero naar helemaal recht noorden gaat kom je in het plaatjse bayside zoek daar is goed en je sult wat containers vinden daar licht een normlale dildo :D

De gant bridge

Bewerkt: door De Gta Master
Delen op andere websites

Als je de brug van san fiero naar helemaal recht noorden gaat kom je in het plaatjse bayside zoek daar is goed en je sult wat containers vinden daar licht een normlale dildo :D

De gant bridge

in de politiekantoor vind je ook één (in de douches wat doet die daar :D) :D

Delen op andere websites

De gant bridge

in de politiekantoor vind je ook één (in de douches wat doet die daar :D) :D

Ik zei neit de paarse <_< <_< <_<

Ik heb het over een huidkleurige een kleintje

Bewerkt: door De Gta Master
Delen op andere websites

De gant bridge

Kun je niet iets specifieker zijn over waar hij precies ligt. Een paar containers in een dorpje is wat grofweg.

Delen op andere websites

De gant bridge

Kun je niet iets specifieker zijn over waar hij precies ligt. Een paar containers in een dorpje is wat grofweg.

Ik ben het wel met je eens, Maar je zegt zelf vaak genoeg. Kan je niet even zoeken ? ;)

*heeft geen negatieve bedoeling* :lol:

Delen op andere websites

Ik ben het wel met je eens, Maar je zegt zelf vaak genoeg. Kan je niet even zoeken ? ;)

Ik ben zelf niet van plan die dildo te gaan zoeken tussen wat containers... :-)

Wat ik bedoelde met m'n post: als je een lokatie geeft waar iets ligt, probeer dat dan zo exact mogelijk te zeggen voor als mensen het willen zoeken....

*heeft geen negatieve bedoeling* :lol:

ik ook niet :-)

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

je hebt verschillende didlo's en viborators

dildo1.jpg

dildo2.jpg

vibe1.jpg

vibe2.jpg

op zich is dat wel cool

als je naar de sexs winkel ga zie je een supergrote dildo op een ketting zaag gemonteerd echt grappig

groeten dude :lol: :lol:

ik hoop dat je hier wat aan heb mense B)

Delen op andere websites

waar is die sex winkel?

Als je op de Strip rijdt (in LV-stad) van zuid naar noord is het aan je linker hand. Het is iets zuidelijker dan het punt war de Strip zich splitst.

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...