Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Zoals de titel al zegt, ik zag een raar rood licht bij een pijpleiding. Screen voor meer info. Reageren
SWYV Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 zo te zien ligt het in Las Venturas, dit rare ding heb ik nog nooit gezien is het geen gemodde met 2DFX geplaatste mod in de dff? Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Niks gemod! Het ligt idd in LV, in het oosten vlakbij het meest oostelijke savehuis. Daar zie je een eenzaam huisje en daarachter ligt hij. Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Niks gemod! Het ligt idd in LV, in het oosten vlakbij het meest oostelijke savehuis. Daar zie je een eenzaam huisje en daarachter ligt hij. ik ga nu kijken of ik hem ook zie zie ik hem dan maak ik wat screens ik zag het ook screens komen zo en aan die andere kant is het ook over dag ziet et er zo uit: en zo Bewerkt: 14 januari 2007 door jurr.p Reageren
PB_soldier Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 het zijn volgens mij gewoon lichten om boten te laten zien dat daar pijpleidingen liggen maar is het neit zo goed afgewerkt. Reageren
gta dylan Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) ik ben het eens met met pb soldier. want op flatgebouwen zetten ze toch ook een rood licht voor vliegtuigen. dat rood licht is voor de boten. Bewerkt: 15 januari 2007 door gta dylan Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 waar zijn die dingen? Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Niks gemod! Het ligt idd in LV, in het oosten vlakbij het meest oostelijke savehuis. Daar zie je een eenzaam huisje en daarachter ligt hij. waar zijn die dingen? Reageren
GTAVC Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) Bij het meest oostelijke save huise en daar ergens een eenzaam huisje darachter moet ie als het goed is liggen Edit: koen was me voor Bewerkt: 16 januari 2007 door GTAVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.