Jump to content

waarom altijd rockstar de schuld


dynastus

Recommended Posts

waarom zitten mensen altijd op rockstar te >>> Door VforV: Een ziekte gebruik je niet als scheldwoord!<<< als iemand iets doet en rockstar de schuld geeft

waarom >>> Door VforV: Een ziekte gebruik je niet als scheldwoord!<<< ze niet op

hitman

need for speed most wanted*

en andere spellen

races zijn in het spel ook illegaal voor politie je weet wel

als mensen illigale straatraces houden kunnen ze need for speed aanklagen

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je? Die rechtzaken? Dat is gewoon omdat GTA een erg crimineel spel is en ik vind dat ze ergens ook wel gelijk hebben. Er zijn mensen die echt het criminele pad op gaan, omdat ze het in GTA ook kunnen en het ze wel leukt lijkt om het in het echt ook eens te proberen. Ik vind het zelf wel een beetje overdreven om het spel uit de schappen te halen, maar ze moeten er wel streng op toezien dat het niet aan te jonge of zwakbegaafde mensen wordt verkocht. In die andere spellen kan je ook wel illegale dingen doen, maar geen één daarvan is net zo erg als GTA. Nou ja, mischien Scarface, want daarin kan je drugs dealen en wordt erg veel gescholden.

@hieronder: Hij zei kankeren en niet kanker. Kankeren is geen scheldwoord hoor, gewoon een normaal nederlands woord.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn mensen die echt het criminele pad op gaan, omdat ze het in GTA ook kunnen en het ze wel leukt lijkt om het in het echt ook eens te proberen.

En dat kun je bewijzen met?

Naja, ze moeten gewoon zorgen dat die games niet aan jongeren worden verkocht. :puh:

@Boris.H Mijn fout.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

En dat kun je bewijzen met?
Ik heb een aantal nieuwsberichten op van die gamesites gezien en daar staat in dat volgens de politie het door GTA kwam. En als mensen die daar voor geleerd hebben daar een onderzoek naar doen, geloof ik dat wel.
Link to comment
Delen op andere websites

1x kanker is voldoende.

Waarom Rockstar de schuld krijgt?, Simpel zij zijn de uitgever van een "gewelddadige" game en dus krijgen zij de schuld.

Wat dacht je van helemaal niet? Maar goed, dit komt grotendeels door Jack Thompson. Misschien moeten ze Teletubbies op de voorkant zetten :clown: Nee, nu serieus. Het is maar een spelletje! Mensen als Thompson snappen dat niet omdat ze het spel niet spelen maar ze denken gewoon 'GTA? Verbieden.' Get a life...

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is gewoon een computerspel. Zelfs het moorden ziet er onrealistisch uit. Kijk de posititie over ManHunt kan ik wel gedeeltelijk begrijpen.

Ik vind dat de leeftijds grens al genoeg is. Ze moeten er niet het bloed uithalen ofzo, zoals in de deutse versie van GTA VC

>>> Door Matiscus: Dit topic lijkt me niet echt nuttig, het gaat hier namelijk over GTA IV en niet over waarom mensen altijd op R* hun kap zitten. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...