Jump to content

Battlefield sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

bfsigre9.png

Ik heb er niet heel veel aandacht aan besteed, maar ik vind het toch wat geworden ^_^

Wat vinden jullie?

@ Hieronder: Ik heb geen zwarte achtergrond gebruikt, die 'radar' stond er al op. Eerst zaten er allemaal streepjes in die ik heb weggewerkt door heel precies te softenen. Daarna heb ik de render opgeplakt en het logo neergepleurd en die ook nog een beetje ingesoftend. :) Ik heb PS trouwens nog maar even en heb er weinig mee kunnen doen (tijd tekort). Een n00b in het vak :puh:

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Okee voordat ik begin met negatieve shit kan je ongeveer vertellen wat je gedaan hebt?

Want als ik het zo zie lijkt het alsof je gewoon zwarte achtergrond, en 3 renders erop heb geplakt ;)

Geplaatst:

Ik vind het een leuke sig artic . Alleen er is wel een stelling die mij kwelt: Wat heb je hier aan gedaan . Toen dacht ik Je hebt er iedergeval wel wat mee gedaan . Dus daarom liet ik dat onderwerp achter me . Je hebt een leuke background gekozen of gemaakt Waar je uiteindelijk een mooie Render op hebt gezet . Wat me wel opvalt is dat er achter die render een zwart vlak zit :? Ik weet niet echt helemaal wat het is maar ik ontdekte het ook Bij je tekst van battlefield . Nou ik vind dat niet zozeer lelijk maar ook weer niet mooi. Je hebt er wel een nette logo van battlefield bij gezet wat het tot een leuk geheel maakt met een duidelijk onderwerp en daar draait het om :bier:

Voor de volgende keer : Kijk of je nog iets meer Op kan vullen en de logo van battlefield iets doorzichteger . Misschien kan je hem ook nog verstoppen met een paar mooie brushes . En naar mijn mening was de sig al mooi genoeg zonder zwarte vlakken achter je render :bier:

Je cijfer Leuke sig hoor artic light . Je hoeft natuurlijk er niet altijd de heele dag mee bezig te zijn voor een normaal tot leuk resultaat . 7.75 :bier: KuTgW :klap:

Is er iemand niet eens met deze rate PB

Geplaatst:

Leuke sig. Vind die radar(?) op de achtergrond heel erg geslaagd. Je render komt mooi naar voren en zo heb je een mooie sig. Alleen vindik het lettertype niet zo mooi. Maar dat is je eigen keuze. Een 8

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...