Jump to content

gta IV in 1940?

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mense :cya: Ik zag dat ze op bol.com al gta IV verkopen. Maar in de reviews zegt iedereen dat gta IV in 1940 afspeelt. Is dit waar? ik denk zelf van niet, omdat ik op andere sites er niks over kan vinden.

Mij lijkt het niet zo leuk als het in 1940 afspeelt. maar volgens mij is dit niet waar. wat denken jullie?

spoeky :cya:

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dx11

5

• spoeky

3

• Yohan

2

• Mania-92

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Natuurlijk is dat maar een gerucht. Het spel is nog niet eens uit en er is nog geen informatie over vrijgegeven. Ik hoop trouwens echt niet dat het in de jaren 40 afspeelt.

Geplaatst:
heey mense :cya: Ik zag dat ze op bol.com al gta IV verkopen. Maar in de reviews zegt iedereen dat gta IV in 1940 afspeelt. Is dit waar? ik denk zelf van niet, omdat ik op andere sites er niks over kan vinden.

Mij lijkt het niet zo leuk als het in 1940 afspeelt. maar volgens mij is dit niet waar. wat denken jullie?

spoeky :cya:

Reviews. :-( Er zijn nog helemaal geen reviews. :bonk:

En R* heeft al een soort GTA in de jaren 40, L.A. Noire. Dus lijkt me sterk dat GTA IV ook dan afspeelt.

Geplaatst:

Tuurlijk word het geen 1940, zie je gta al met koetsen enz? slaat nergens op dan heb je dus echt een heel raar spel, en een hoop kan dan helemaal niet... nee dus... denk eerder dat gta4 zich weer in de toekomst afspeeld...

Geplaatst:

Waarschijnlijk verwarren die bezoekers GTA IV me L.A. Noire(wat volgens mij ook een topgame wordt)

Wel raar dat de PS3 versie er niet op staat.

Boris H.

Geplaatst:

1940 was WO II. Dat zou een van de weinige games die zich in 1940 afspelen zijn die niet over WO II gaan. Maargoed, dit is maar een gerucht, en zoals al vermeld, ze zijn waarschijnlijk in de war met L.A. Noire.

Geplaatst:

IN 1940 ????? aljeblieft doe ons dat niet aan mensen GTA kan (vind ik zelf dus wie van wel vind sorry) zich absolut niet afspelen in 1940 das saai gewoon

grtz maikel jonson :koffie:

Geplaatst:

Nee joh, pure speculatie, L.A Noir speelt zich echter wel in de jaren 40 af.

@ DX11

In 1940 waren ze al iets verder dan koetsen hoor...

Geplaatst:

Als het in 1940 zou zijn lijkt me dat wel cool want in die tijd had je in New York en Chicago die gangsters

Geplaatst:

Dat zou egt erg zijn als ze het in de jaren 40 doen :-(

geef mij maar de 80's 8):bier::puh:

Geplaatst:
Tuurlijk word het geen 1940, zie je gta al met koetsen enz? slaat nergens op dan heb je dus echt een heel raar spel, en een hoop kan dan helemaal niet... nee dus... denk eerder dat gta4 zich weer in de toekomst afspeeld...

Volgens mij hadden ze in 1940 geen koetsen maarja :bonk:

Maar inderdaad jammer dat GTA IV in 1940 afspeelt (als het waar is).

Plaatje 1940

Geplaatst:

laat het maar gewoon in 2007 afspelen ( zoals heden dus ) want heb het nu wel helemaal gehad met de jaren 80 jaren 90 enz. dus nu tijd voor weer een lekker hedendaagse knaller :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...