Jump to content

gta IV in 1940?


spoeky

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    5

  • spoeky

    3

  • Yohan

    2

  • Mania-92

    2

Top Posters In This Topic

dat zou ik dus echt geweldig vinden, in de toekomst, denk ook wel dat er een kans is, aangezien gta2 het ook was...

Als GTA IV maar alles behalve science fiction rotzooi wordt ...

En natuurlijk zal GTA IV zich niet in 1940 gaan afspelen, het is de bedoeling dat we vooruitgaan, niet dat het een game wordt met nog minder mogelijkheden dan GTA SA

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

hm 1940... nu ik de trailer heb gezien is het sowieso onrealistisch gezien de auto's die erin voorkomen, maar het kan wel dat deze man (een Rus) in 1940 uit Rusland (of Polen, hij heeft ook wel een Pools accent) naar NY (of LC, wat het ook is) is gevlugt om te ontkomen aan de jodenvervolging, hij heeft toen een paar jaar in NY bij de ondergrondse gezeten. Hij heeft toen veel geld verdient, en heeft zich laten invriezen in <een ver land> (ik kan anders niet verklaren waarom hij nog zo jong is:P). In de trailer komt hij net weer terug in NY na al die jaren, en er zijn dingen veranderd, hij wil nu de joden gaan helpen die zoveel zijn kwijtgeraakt in de oorlog, en hij komt bij de joodse maffia terecht.

Maar dat is natuurlijk geheel mijn visie :puh:

-Awi

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, let toch eens op denk eens aan de beelden die je in de trailer zag! Reden er in 1940 van dat soort auto's rond? Zagen de straten er zo uit? Waren mensen zo gekleed? Nee, wat je in de trailer kon zien was new york zoals het er nu uitziet, of een aantal jaar terug. (1990-nu)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Als je de trailer bekijkt Kan je ongeveer denken aan een tijd voor 1990 Of hoger.

In 1940 waren ze opzeker nog niet ver genoeg voor dit soort auto's. En je kan het duidelijk zien aan de omgeving. En aangezien er niet echt het gang gevoel in die tijd terug kon komen. Maargoed ik denk dat ze dat daar op bol.com hebben gezet om de volgende redenen

  • Die gasten krijgen er betaald voor
  • Normaale bezoekers kunnen voor een prijs een previeuw schijfen om vervolgends wat te winnen: dus genoeg reden voor onzin

Ik denk gewoon dat ze je hebben beet genomen.

Maar waarom word dit topic niet gesloten aangezien het al lang bekend is dat het niet 1940 is :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...