Jump to content

woozie missie

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zit vast bij de missie(kweet naam niet meer) waar mijn onderwaterskill niet genoeg is weet iemand daar een oplossing voor

>>> Door Bling: Je vraagt (nog) geen savegame aan, maar vraagt naar tips voor de missie. Daarom dus bij deze verplaatst naar "Missie Hulp".<<<

Geplaatst:
ik zit vast bij de missie(kweet naam niet meer) waar mijn onderwaterskill niet genoeg is weet iemand daar een oplossing voor

Je zit dus vast bij de missie: 'Amphibious Assault''. Voor deze missie heb je 20% 'lung capacity' nodig. Deze heb je nodig omdat je moet duiken in de missie. 'Lung capacity' kan je krijgen door veel en vaak in het water te zwemmen en te duiken. Je kan het het best als volgt doen; Je duikt het water in, dan ga je weer omhoog totdat de helft van je zuurstof balk leeg is. Dit herhaal je totdat je een melding krijgt dat je meer 'lung capacity' hebt. Die melding moet je ongeveer drie keer krijgen voor 20%.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...