Mirrrr Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Mijn vriend heeft per ongeluk over mijn saved game gesaved en nu wilde ik vragen of iemand voor mij alles tot aan de ballands zou willen doen. Ik heb er gewoon even geen zin meer in :$ Alvast heel erg bedankt
HerrieM Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) Gehaald: OG Loc + Respect Gehaald: Running Dog + Respect Gehaald: Wrong Side of the Tracks + Respect Gehaald: Just Business + Respect Gehaald: Life's A Beach + Respect Gehaald: Madd Dogg's Rhymes + Respect Gehaald: Managment Issues + Respect Gehaald: House Party + Respect Gehaald: Burning Desire + - De volgende missies zijn voltooid door Froodooo Gehaald: Gray Import + - Gehaald: Doberman + Respect Gehaald: Los Sepulcros + Respect Gehaald: Reuniting the Families + Respect Gehaald: The Green Sabre + - Veel plezier. Bewerkt: 15 januari 2007 door HerrieM
Mirrrr Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) Ik zal kijken. Heel erg bedankt Alweer :$ Edit Misschien een stomme vraag maar wrm is mijn savedgame al 4 keer gedownload Jij in ieder geval al onwijs bedankt Bewerkt: 15 januari 2007 door Mirrrr
DenkaanHenk Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik denk dat 3 andere forum leden die een save game nodig hadden die van jou hadden gedownload.
Mirrrr Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Echt ik ben erg blij dat jullie dit gedaan hebben voor me Was anders denk ik niet verder gegaan :$ Haha, hij is nu al 8 keer gedownload. Ja dat had ik ook net neergezet maar das al weer verwijderd >>> Door Bling: En die van Clowntje_93 dus ook, aangezien zulk soort posts geen enkele bijdrage leveren aan dit topic.<<<
Recommended Posts