Jump to content

Sig Gta Vice City

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben even bezig geweest met een VC sig, ik heb hem in twee versie's.

Rate's en tips zijn weer welkom :)

V1

siggtavicecityv1xx7.png

V2

siggtavicecityv2dn5.png

Global.

Geplaatst: (bewerkt)

V1 vind ik mooier dan V2 omdat meer kleurverschillen heeft dan V2 (niet zo standaard dus)

en omdat de font er mooier uit komt dan bij V2. (mooie font trouwens ;) )

Leuk effect achter de render, dat gebrushde en ook heel leuk die dubbele render effect.

Goede kleuren uitgezocht voor de background zodat hij een soort van overloopt met de render.

Verder vind ik em nog iet wat leegjes. Vul em dus meer op en plak dr een c4d render achter en bewerk die dan ofzoiets.

Mijn rate 7.9/10

Succes met je verdere sigs ;)

EDIT: Owhjaa nog een tip: een border helpt altijd voor de uitstraling ;)

Bewerkt: door Soldier93
Geplaatst:
V1 vind ik mooier dan V2 omdat meer kleurverschillen heeft dan V2 (niet zo standaard dus)

en omdat de font er mooier uit komt dan bij V2. (mooie font trouwens ;) )

Leuk effect achter de render, dat gebrushde en ook heel leuk die dubbele render effect.

Goede kleuren uitgezocht voor de background zodat hij een soort van overloopt met de render.

Verder vind ik em nog iet wat leegjes. Vul em dus meer op en plak dr een c4d render achter en bewerk die dan ofzoiets.

Mijn rate 7.9/10

Succes met je verdere sigs ;)

Bedankt voor je rate en tip Soldier93 :) Ik zelf vind mijn V2 mooier vanwege de background, die lijkt daar wat meer versprijd naar mijn mening.

Nog meer rate's en tips zijn zeer welkom :*D

Geplaatst:

V2 is stukken beter.

9/10. Een minpunt (vind ik) is dat je niet het Cage (Gebruikt in logo etc.) van Vice City hebt gebruikt.

Geplaatst:
V2 is stukken beter.

9/10. Een minpunt (vind ik) is dat je niet het Cage (Gebruikt in logo etc.) van Vice City hebt gebruikt.

Ik begrijp je niet helemaal Jarno :clown: Bedoel je het Loge van de tekst ''Vice City'' ..?

Global.

Geplaatst:

V2 is stukken beter.

Ik begrijp je niet helemaal Jarno :clown: Bedoel je het Loge van de tekst ''Vice City'' ..?

Global.

Hij bedoelt de font Cage, waarmee in het logo van Vice City (Stories) de tekst Vice City (Stories) wordt geschreven. Je kan het font hier downloaden.

V1 vind ik ook stukken beter dan V2, want de tekst GTA Vice City is daar duidelijker te lezen.

88%

Geplaatst:

Bedankt voor jullie rate's. Thundercover heb het font ''cage'' gedownload, dit is het:

V1

siggtavcv1deel2dz1.png (teskt grootte ''48'')

V2

siggtavcv2deel2bewerkozt2.png (tekst grootte ''36'')

Welke tekst grootte vinden jullie het beste?

Geplaatst:

Ik vind hem veel beter met die font erin! Je uiterlijk word er veel 'vice city'-achtiger. En wil je ook nog punten? Omdat het m'n verjaardag is ( :klap: ) ben ik erg mild :) een 8.7/10

Geplaatst:

global:je hebt deze keer overtroven hoor

Render:je hebt er wat rond gedaan dat vind ik goed 9/10

Lettertype (eigelijk niet zo belangrijk):Vind ik heel goed hoor 9/10

Achtergrond:het is mooi gedaan en het past bij vice city 9/10

Eindtotaal:27/30

Berekende Eindtotaal 9/10 Dat is een goede score Global als je sigs er zo nog uit zien dat ben je heel goed bezig

Greetings Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...