mussepower Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) He ik heb gta VC nu op nieuw aan het spelen maar ik wil sommige levels niet meer doen. Is er ook een mogelijkheid op die overteslaan ?? Groeten Bewerkt: 15 januari 2007 door mussepower Reageren
SWYV Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 spijtig nee, maar indien jij hem op PC kun jij WEL overslaan door je savegame op dit forum te geven en dan doet iemand anders dat wel voor jou indien jij dat wilt Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Volgens mij kan het wel degelijk, met de volgende tool: Time Vault Zoek op deze pagina met Ctrl+F op Time Vault. Je kunt de tekst lezen die eronder staat voor meer uitleg over dit tooltje. Ik wist niet zeker of, als je het gebruikt, het als een cheat word gezien, dat moet je zelf maar even uitvinden. Je kunt overigens dit tooltje weer uitzetten door het bestandje dat je moest vervangen, weer te vervangen door je originele bestandje (back-up maken dus!). Reageren
mussepower Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Volgens mij kan het wel degelijk, met de volgende tool:Time Vault Zoek op deze pagina met Ctrl+F op Time Vault. Je kunt de tekst lezen die eronder staat voor meer uitleg over dit tooltje. Ik wist niet zeker of, als je het gebruikt, het als een cheat word gezien, dat moet je zelf maar even uitvinden. Je kunt overigens dit tooltje weer uitzetten door het bestandje dat je moest vervangen, weer te vervangen door je originele bestandje (back-up maken dus!). Goed ik zal het proberen maar ik snap nix van de uitleg die er onderstaat....... Reageren
Sseb Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 ik weet niet welke precies maar ik heb maar 93 missies gedaan de 93e was end of de line Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.