Jump to content

Missie ''Hog Tied''


gammie_

Recommended Posts

Ik zit vast in de missie ''Hog Tied''. ik kom wel met een moter op het dak maar zodra ik de Angel moter pak worden me banden lek geschoten, of ik word er af geslagen.. Heb al op WikiGta gekeken en daar stond dat je ze eerst moet dood schieten. Alleen zijn het er wel héél erg veel, en als ik er een hoop gedood hebben blijven ze weer opnieuw komen. Weet iemand een paar tips voor me?

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit vast in de missie ''Hog Tied''. ik kom wel met een moter op het dak maar zodra ik de Angel moter pak worden me banden lek geschoten, of ik word er af geslagen.. Heb al op WikiGta gekeken en daar stond dat je ze eerst moet dood schieten. Alleen zijn het er wel héél erg veel, en als ik er een hoop gedood hebben blijven ze weer opnieuw komen. Weet iemand een paar tips voor me?

Global.

Ik schiet eerst alles wat ik tegen kom neer. Dan ga ik een tijdje vlakbij de garage staan waar die Angel staat. Dan komen uit de deur daar achter telkens mannetjes aangerend. Maar als het goed is het je dan genoeg afstand om ze neer net schieten. Dat moet je gewoon even volhouden. Dan kan je de motor pakken. Maar daarna moet je op de weg ook even uitkijken. Want ze blijven je wel achtervolgen :)

Veel succes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schiet in eerste instantie de mannetjes neer die mij belemmeren bij het terug stelen van de motor. Alles doodschieten heeft geen zin omdat ze toch steeds weer opnieuw komen. Het is gewoon heel simpel; je pakt een motor en weg ben je. Je hoeft niet perse eerst iedereen dood te schieten. Als ik met mijn motor het dak van de Ammunation landt, rijdt ik gewoon met die motor naar de andere, schiet wat neer en rijdt ik weer weg met die andere. Schenk gewoon geen aandacht aan iedereen die op je schiet. Als je het onder de knie hebt is het een gebakken eitje. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schiet in eerste instantie de mannetjes neer die mij belemmeren bij het terug stelen van de motor. Alles doodschieten heeft geen zin omdat ze toch steeds weer opnieuw komen. Het is gewoon heel simpel; je pakt een motor en weg ben je. Je hoeft niet perse eerst iedereen dood te schieten. Als ik met mijn motor het dak van de Ammunation landt, rijdt ik gewoon met die motor naar de andere, schiet wat neer en rijdt ik weer weg met die andere. Schenk gewoon geen aandacht aan iedereen die op je schiet. Als je het onder de knie hebt is het een gebakken eitje. ;)

Nog even wat aan te merken. De mannetjes op het begin moet je wel afknallen. Zodra er alleen nog mannetjes door de deur komen moet je maken dat je wegkomt, en als het nodig is een drive-by doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...