Jump to content

GTA vice city/GTA 3 kopen


Bv202

Recommended Posts

Hallo,

Ik vroeg me af: zou ik gta 3 en gta vc kopen?

Ik heb ze beiden wel al eens gespeeld, bij vice city heb ik 2 jaar vastgezeten(lol)bij 1 missie.

Maar ik heb geen van beiden.

Dus:

-Hoeveel kosten ze nog?

-Is het de moeite waard ze nog te kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III kost ergens rond de € 10,00 en voor VC ben je afhankelijk van de winkel ergens rond de € 20,00 kwijt. En over de vraag of je ze moet kopen kan ik kort zijn: :Y GTA III is gewoon een goed spel en de sfeer in VC is ongekend in zijn soort. Bovendien moet een fan ze allemaal hebben......ik zou ze gaan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

De missies in GTA 3 zijn best moeilijk hoor. Als je niet verder kwam in VC dan weet ik niet of je GTA III leuk zal gaan vinden..

Ik weet zeker van wel :puh:

Om verschillende redenen:

-Het is meer dan een jaar geleden dat ik dat deed

-Het was maar een zijmissie en al de andere missies lukten

-Ik kan geen irritante vliegtuigjes besturen^_^(demoldinges man, KUCH)(ik snap niet hoe mensen hem kunnen)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt de moeite waard. Als Free Roaming is SA de beste, maar de missies uit III en VC zijn geweldig. Vooral het 'Asset' gedeelte van VC is de moeite waard. Overigens, de missies uit III moeten best mogelijk zijn met de tips van Wiki hoor :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA fan moet je ze hebben, en wanneer is een beter moment dan nu? Nu zijn ze nog goedkoop en liggen ze nog in de winkels. GTA3 is revolutionair en VC heeft de sfeer. Ze zijn allebei ongeveer €10-€15 (op de website van Dixons is VC €10 ofzo).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had GTA III ook nog niet en ik ben hem een paar maanden geleden gaan halen. En het is zeker de moeite waard. En door VC ben ik nu GTAverslaafd (geintje).

Bewerkt: door MASTERMIND
Link to comment
Delen op andere websites

De missies in GTA 3 zijn best moeilijk hoor. Als je niet verder kwam in VC dan weet ik niet of je GTA III leuk zal gaan vinden..

Ik weet zeker van wel :puh:

Om verschillende redenen:

-Het is meer dan een jaar geleden dat ik dat deed

-Het was maar een zijmissie en al de andere missies lukten

-Ik kan geen irritante vliegtuigjes besturen^_^(demoldinges man, KUCH)(ik snap niet hoe mensen hem kunnen)

Oké, dan raad ik je ZEKER aan om GTA III én Vice City te kopen. Ik heb er heel veel plezier mee op zowel de Xbox als de PC! :Y:Y:Y:Y:Y:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik ze dan wel koop, zijn ze nog makkelijk te vinden?

En is GTA 3 echt zo moeilijk dan?

Ze zijn nog wel in de meeste winkels (bijvoorbeeld Intertoys, Dixons) ze kosten bij bij in de buurt allebei gewoon 10 euro.

GTA 3 is voor mensen verschillend, sommigen vinden het lastig anderen niet. Ik zelf vind het spel niet heel erg lastig maar het heeft over het algemeen wel wat moeilijkere missies dan Vice City. De besturing in Vice City vind ik ook iets fijner. Het is dus wel haalbaar, als je een missie moeilijk vind kan je hier even kijken of gewoon tips op het forum vragen, dan kom je er zeker wel door :)

Veel plezier met de spellen :)

PS: als je uitgespeeld bent moet je San Andreas ook zeker kopen, dat vind ik de vetste van het trio.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf blijf ik steken in GTA III, maar ik heb er ook niet al te veel tijd aan besteed omdat ik veel MTA. Vice City moet je gewoon hebben! Om de volgende redenen :D.

- Beste graphics van de trilogie.

- Leuke verhaallijn.

- Hele vette 80's muziek.

- Er hangt een sfeer, als je van de pc afkomt heb je die sfeer nog in je :D.

- Heel goed Artwork :D.

En GTA III speelt zich af in Liberty City en in die stad moet je gewoon een keer geweest zijn :D.

Ik zou het doen, voor 25 euro. (dat is denk ik totale prijs :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...