Jump to content

vic vance model voor vc

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey ik ben erg fan van gta VCS en ik wil graag een vic vance model maken, maar ik ben egt heeel slecht in modden. dus ik wil vragen of iemanddie een beetje kan modden voor mij een model inelkaar wil zetten(een hoofd op een body plaatsen). ^_^

- hoofd: 8ball uit gta3, ik weet niet of iemand t kan converten uit gta3 of sa: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...=7&orderBy= of miss weet iemand er een voor vc en kan hij die gebruiken.

- body: de casual outfit (T-shirt) uit gta vc. en dan miss als iemand het kan daar een kleine kraag aan maken: http://img223.imageshack.us/my.php?image=vcs3ii5.png

PS: en ik zal de texture doen dus allen t hoofd plaatsen :)

heel erg bedankt _O_

Bewerkt: door GTAdedan

Dusss... jij wilt dat iemand anders een mod voor jou maakt en jij brengt hem dan uit? Beetje raar hoor. Overigens, dit hoort in modding fora :)

EDIT: Er is trouwens vast wel een skin van Vic te vinden in je files, probeer die eens met die van CJ wat zeg ik nou? Ik bedoel Tommy te verwisselen.

Bewerkt: door Koen729

bedankt voor de tip :)

gaat verder op modding hulp>texture's&models

Bewerkt: door GTAdedan
Geplaatst:

Als iemand die mod heeft gemaakt brengt hij hem waarschijnlijk liever zelf uit, jij strijkt nu dus gewoon met zijn eer. :engel:

Geplaatst:
kheb tog niks gedaan?.. :N

Nee dat niet, maar als je een mod die iemand anders heeft gemaakt uitbrengt, is dat een beetje pikken hè :)

Geplaatst:

ja dat is waar :Y ik zal t niet doen ;) ik vin t zelf ook wel raar klinken om wat uit t ebrengen van een ander :)

Geplaatst:

je kan hem best uitbrangen!

maar op deze manier:

vic vance skin mod (gemaakt door: diegene, die hem gemaakt heeft)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...