Jericho Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Hallo, allemaal ik heb een vraagje Ik las net dat je een missie niet kon voltooiden als je meer dan 500x gecheat hebt (met Mad Dog ofzoiets)Ik zit zelf helemaal nog niet zo ver op San Andreas (heb het spel op ps2) maar ik zag dat ik al 400x gecheat had, en ik zit nog maar in san fierro bij die missie van Zero da je die vliegtuigjes neer moet knallen. Is er manier om die 400x gecheat hebt weg te werken ? Alvast Bedankt Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Hallo, allemaal ik heb een vraagje Ik las net dat je een missie niet kon voltooiden als je meer dan 500x gecheat hebt (met Mad Dog ofzoiets)Ik zit zelf helemaal nog niet zo ver op San Andreas (heb het spel op ps2) maar ik zag dat ik al 400x gecheat had, en ik zit nog maar in san fierro bij die missie van Zero da je die vliegtuigjes neer moet knallen. Is er manier om die 400x gecheat hebt weg te werken ? Alvast Bedankt Dit is onzin hoor. Er is geen cheat om het weg te halen (gewoon niet cheaten ). Je kan Madd Dogg niet halen als je de Riot cheat gebruikt, want dan komen er overal rellen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Hallo, allemaal ik heb een vraagje Ik las net dat je een missie niet kon voltooiden als je meer dan 500x gecheat hebt (met Mad Dog ofzoiets)Ik zit zelf helemaal nog niet zo ver op San Andreas (heb het spel op ps2) maar ik zag dat ik al 400x gecheat had, en ik zit nog maar in san fierro bij die missie van Zero da je die vliegtuigjes neer moet knallen. Is er manier om die 400x gecheat hebt weg te werken ? Alvast Bedankt Ik heb hier nog nooit van gehoord, ga er wat mij part maar van uit dat dit niet klopt. Een cheat heeft geen schade op je spel zolang je geen RIOT- of thema cheat invoert. Misschien ben je in de war met de RIOT cheat, daarmee krijg je wel problemen. Onder andere bij Madd Dog. Maak anders voor de zekerheid steeds een back-up van je savegame als je het niet vertrouwt. Reageren
Jericho Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Thx ! Dus geen reden dot panikeren als ik meer dan 500 keer heb gecheat Maar wat bedoel je met die riot cheat? Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Thx ! Dus geen reden dot panikeren als ik meer dan 500 keer heb gecheat Maar wat bedoel je met die riot cheat? Riot betekend eigenlijk 'rel', er zullen dus rellen op treden wanneer je deze cheat activeerd, iedereen zal elkaar aanvallen tijdens deze cheat. Er zal dus overal gevochten worden, er zullen auto's gestolen worden, huizen worden in de brand gestoken oftewel totale chaos. De cheat is wel even leuk maar word op den duur erg irritant. Als je echt eens wilt zien wat er gebeurd moet je de missie genaamd Riot spelen, hierbij gebeurd precies hetzelfde als bij de cheat. Alleen is het dan voor korte duur, je zal dat effect namelijk de laatste missies hebben daarna is alles weer normaal. Op de pc heet de cheat STATEOFEMERGENCY. Je kan het eens proberen voor de lol, maar save niet! Reageren
Jericho Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Bedankt voor de tip, ik zal die cheat dan nooit gebruiken als ik aan die missie zit. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 maar Thema cheats kunnen ook niet echt kwaad hoor! ik heb steeds die Ninja CHeat aan en er is nog nix mis mt mn spel (oja hij doet het niet meer XD maar dat komt door een andere reden ) en af en toe gebruik ik de cheats van Snelle Auto's en Hoertjes (en CJ dan de Gimp Suit) Reageren
Arthis Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 heey dat je geen riot cheat mag gebruiken is onzin jem moet als die gaat k*tten gewoon iets anders gaan doen en als je na een uurtje terug komt hjeb je hem gehaald. ik heb trouwens al lang meer dan 500 keer gechead en haal elke misi Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 heey dat je geen riot cheat mag gebruiken is onzin jem moet als die gaat k*tten gewoon iets anders gaan doen en als je na een uurtje terug komt hjeb je hem gehaald. ik heb trouwens al lang meer dan 500 keer gechead en haal elke misi Correctie, dat is geen onzin. De RIOT cheat brengt wel degelijk ernstige schade toe. Zo erg dat je weer helemaal overnieuw moet beginnen. De missie 'Madd Dogg' bijvoorbeeld kun je niet volbrengen omdat Madd Dogg direct van het dak springt zodra de missie start. De enige oplossing dan is dus opnieuw beginnen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.