Siroy Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 HELP Ik heb en paar mods gedownload en geactiveert, maar als ik S.A. ga spelen dan start S.A. wel maar bij savegame met laden loopt hij vast. wil iemand me helpen Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 HELP Ik heb en paar mods gedownload en geactiveert, maar als ik S.A. ga spelen dan start S.A. wel maar bij savegame met laden loopt hij vast. wil iemand me helpen Hey Siroy, Daar is eigenlijk niet veel tegen te doen, je kan of de mods verwijderen of het spel opnieuw installeren. Het kan voorkomen dat je spel vastloopt wanneer je mods installeerd. Misschien heb je ze niet goed geinstalleerd of ze waren niet goed. Even opnieuw installeren is de oplossing. Wanneer je een mod hebt gedownload waarbij je de Script.img of de Main.scm moest vervangen moet je even een 'New Game' starten. Succes Reageren
Gtwien Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Of je hebt v2.00 waarin je niet kan modden, >>>HIER<<< kan je een patch downloaden om hem te downgraden naar v1.00. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Dit is misschien off topic maar kheb geen zin om een nieuwe topic te maken. Ik kanniet meer fitnessen op gta sa, er staat dan: You worked out enough for today,come back tommmorow. Maar dat blijft ie al een week zeggen mn spieren staan bijna op 50 % !!!! Paar dagen geleden heb ik een mod gebruikt en daarna weer verwijderd ligt het daaraan? Kheb echt hulp nodig anders heb ik daalijk 0 % spieren! Reageren
Rullez Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Dit is waarschijnlijk dan een foute mod. Ik denk dat je SA moet verwijderen en weer opnieuw moet instaleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.