Jump to content

Na een paar maanden...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Ik zit nu in 1 van de laatste missies. Ik moet gangmember recruiten maar dat ben ik vergeten. :?

Ik schaam me echt kapot. Maar goed, hoe deed ik dat ook alweer? :$

Geplaatst:

Dat doe je als vervolgens:

Lock in op je team member die je wil recuiten. ( dan komt er zo'n groen pijltje boven )

Druk op G

H is er voor om hem te laten staan op de plek waar hij nu staat!

Succes

Geplaatst:
Hey allemaal,

Ik zit nu in 1 van de laatste missies. Ik moet gangmember recruiten maar dat ben ik vergeten. :?

Ik schaam me echt kapot. Maar goed, hoe deed ik dat ook alweer? :$

Dat is niet zo moeilijk, ik heb in je posts gezien dat je hem op de PC hebt, het enigste wat je moet doen is richten op je gang members en dan op G of H te drukken. Wanneer je dat gedaan hebt zullen ze bij je in de auto stappen en je beschermen. Om ze kwijt te raken houdt je H of G een tijdje in. Met H en G kan je ook 2 commando's geven aan je gang members.

Succes :)

Geplaatst: (bewerkt)

Op wat voor een console speel je GTA? Op PC is het in ieder geval:

Richten op een gangmember met RMB en dan op G of H drukken. Als hij dan gerekruteerd is, kan je hem op zijn plek laten staan met H, en naar je toe laten komen met G.

Succes!

Greetz, Clowntje_93 :clown:

EDIT:

Jammer, te laat. :-(

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Als je hem op de ps2 hebt­ klik je R1+­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ pijltje naar boven

Geplaatst:

Als je zoiets wil weten kun je natuurlijk ook in het bijgeleverde boekje kijken ;)

Tenzij je hem illegaal hebt :ch: Maar daar mag je hier niet over praten :t

Boris H. :cya:

>>> Door Dutchy3010: Dit voegt helemaal niets toe aan dit topic. De topicstarter heeft zijn antwoord al, en dan is het nutteloos om nog te posten dat hij ergens had kunnen kijken, en al helemaal niet als het drie dagen later is. Graag in het vervolg dit soort posts voor je houden.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...