RedNeck Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 hallo mijn vraag: weet iemand misschien een goed bestand uitwissel programma Reageren
Goliat Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik denk dat de bekende P2P programma's je wel bekend zijn? In princiepe zijn dit gewoon programma's waarmee je bestanden met elkaar uit kan wisselen van PC naar andere PC's(P2P, Peer to Peer). Omdat je hiermee naast plaatjes en filmpjes ook niet voor betaalde dingen kan uitwisselen zoals films, muziek en games is het het verboden om dit soort dingen te bespreken. Verder heb ik dit programma waar je een soort van website opzet, alleen heb je geen HTML/PHP kennis te hebben. Het is gewoon een server waar je bestanden kan uploaden, daarnaast kunnen andere mensen dit ook.. Jammer is alleen dat dit een 30 dagen Trial betreft en het programma betaald is: >Klik< Reageren
Mirrrr Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Je kan ook als je een bestand hebt dat je zelf naar iemand wil sturen het uploaden via rapidshare.com. Reageren
2Strong Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Msn, WinMX, moet ik doorgaan. Dat zijn eralvast een paar. Reageren
Argon Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Je kan het bestand ook op een FTP (file transfer protocool) - server zetten, dat is ook zeer effectief! FTP client: fileZilla FTP server: Microsoft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.