Fre Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 Ik heb nu net de missie "Kill Phil Part 2" uitgespeeld, maar is het mogelijk om daarna nog het stadium te betreden? Bedankt, Fre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 Je kan een kaartje kopen voor het concert van Phil Collins Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fre Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 Hoe en waar doe je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 Hoe en waar doe je dat? Je kan een kaartje kopen bij 'het Stadion' in Downtown- Main Land voor maar liefst $6000,-. Asociaal duur natuurlijk voor vier minuten muziek, maar het is gezien het budget wat je hebt met de Empire Building natuurlijk wel een bezoekje waard. Je kan gewoon in het speciale embleem lopen die voor het stadion te vinden is, je kan hem vergelijken met een pick up voor je wapens als je bij het politie bureau bent opgepakt. Veel succes en mocht er nog wat wezen, roep maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fre Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 Je bedoelt zo'n hangsloticoontje? Dat kan ik nergens vinden. Het enige blipje dat ik in de buurt vind is het rampage blipje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) Het embleempje bevind zich niet op de grond , voor het gebouw , maar een aantal trappen erboven . Als ik me niet vergis moet je 2 à 3 trappen oplopen vooraleer je in het midden het embleempje kan zien en erin kan lopen . Edit : @ hieronder ( Svenie ) ; Wat dom dat ik daar niet aan dacht ! ;x Bewerkt: 15 januari 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) Je bedoelt zo'n hangsloticoontje? Dat kan ik nergens vinden. Het enige blipje dat ik in de buurt vind is het rampage blipje. Je kan dat icoontje niet vinden na de missie Kill Phil 2, maar na de missie In The Air Tonight. Om die missie te kunnen spelen, moet je nog één missie voor Reni voltooien. Klik hier voor een missieoverzicht! Bewerkt: 15 januari 2007 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fre Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 Dacht ik al, want ik kon het nergens vinden. Toch bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.