Jump to content

Gangs

Groot-Duimpje

Recommended Posts

Geplaatst:

hey hey allemaal :D !

ik had hier al eerder een vraag over gehad maar ik had het nu weer!

ik was in San Fierro en ik kreeg plotseling een gangwar ...

ik vind dit de heletijd erg lastig :?

heeft iemand hier een verklaring/oplossing voor .. :Y

:cya::cya::cya:

Groot-Duimpje

Geplaatst:

Dit krijg je na de missie Doberman.

Na deze missie is het mogelijk om ganggebieden te veroveren. Maar aan het eind van de missie wordt ook gezegd dat je veroverde gebieden onde constante aanval staan van de overige gangs. Dit hoort dus gewoon bij het spel, maar je kunt er wellicht iets aan doen.

1. Verover alle gebieden (doe dit wel aan het eind van het spel bij de missieserie Return to Los Santos. Als je het eerder doet, en je komt aan het eind van het spel, zul je zien dat je weer opnieuw moet beginnen, en is al het werk voor niets geweest)
  2. Save als je wordt aangevallen door een gang. Na het saven is de aanval gestopt, en het gebied nog steeds van jou (dacht ik).
  3. Ga door naar de Badlands. Zodra je daar bent, zijn alle ganggebieden weg, totdat je weer terugkeert naar Los Santos in de eerder genoemde missieserie.

Geplaatst:

Na deze missie is het mogelijk om ganggebieden te veroveren. Maar aan het eind van de missie wordt ook gezegd dat je veroverde gebieden onde constante aanval staan van de overige gangs. Dit hoort dus gewoon bij het spel, maar je kunt er wellicht iets aan doen.

1. Verover alle gebieden (doe dit wel aan het eind van het spel bij de missieserie Return to Los Santos. Als je het eerder doet, en je komt aan het eind van het spel, zul je zien dat je weer opnieuw moet beginnen, en is al het werk voor niets geweest)
  2. Save als je wordt aangevallen door een gang. Na het saven is de aanval gestopt, en het gebied nog steeds van jou (dacht ik).
  3. Ga door naar de Badlands. Zodra je daar bent, zijn alle ganggebieden weg, totdat je weer terugkeert naar Los Santos in de eerder genoemde missieserie.

2 is waar hoor. Het beste is gewoon saven of een Minigunnetje pakken :puh:

Geplaatst:

Verover alle gebieden (doe dit wel aan het eind van het spel bij de missieserie Return to Los Santos. Als je het eerder doet, en je komt aan het eind van het spel, zul je zien dat je weer opnieuw moet beginnen, en is al het werk voor niets geweest)

Save als je wordt aangevallen door een gang. Na het saven is de aanval gestopt, en het gebied nog steeds van jou (dacht ik).

Ga door naar de Badlands. Zodra je daar bent, zijn alle ganggebieden weg, totdat je weer terugkeert naar Los Santos in de eerder genoemde missieserie.

bedoelt ie niet gangwar in san fierro jij zegt in los santos of ben ik nu in de war ???

Geplaatst:

okej alvast bedankt! :klap:

G-D :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...