60 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 hoe kom je aan een bulletproof auto?? ik heb ook gehoort dat je ze bij de lowrier wedstrijden kunt krijgen maar dat heb ik al geprobeert met een tractor in mijn gerage te doen maar later ontplofte ie wel.... dus mijn vraag is hoe kom je aan een bulletproof auto?? m.v.g. 60 ps ik heb hem op de pc en ps2, maar ik vraag het voor ps2 want op de pc heb een mod Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Naar mijn ewten bestaat dit, op de Tank na niet. Reageren
Fuffie Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Smash n' Boom Als je tegen een voertuig aan rijdt ontploft die L1, L2, L2, Up, Down, Down, Up, R1, R2, R2 Als je deze code doet kan je wagen niet kapot als je ergens tegen aan rijd dan explodeerd de wagen waar je tegen rijd. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) Op het moment dat je een bulletproof auto hebt vermoed ik dat er op die auto een code van toepassing is die vergelijkbaar is met de cheat dat de auto waar CJ instapt ook onverwoestbaar wordt, eventueel in combinatie met het effect dat andere voertuigen ontploffen bij botsing. Op deze site vond ik de volgende tekst: Deadly vehicleWhile playing the game, press L1, L2(2), Up, Down(2), Up, R1, R2(2). If you entered the code correctly, a message will appear. Any vehicle driven will become invincible and has the ability to destroy anything it touches. Repeat this code to disable its effect. To have a stronger car that is much harder to dent and damage, enable the "Deadly vehicle" code, enter a vehicle, then disable the code while you are in the vehicle. Note: This code will eventually wear off if you run into lots of cars with the same vehicle. It runs out faster when the "Destroy all vehicles" code is enabled over thirty times. Also, if you enable this code when inside a vehicle, the vehicle will explode others on contact, but your car will not be "shielded" as it would be if you entered the code before entering the vehicle. Therefore, this results in your vehicle exploding as well. If you do happen to enable this code inside a vehicle, get out, then get back in and it should function normally. Ik vertaal even alleen het stukje wat denk ik hier van toepassing is:Deze code (cheat) zal uiteindelijk uitgewerkt raken als je met hetzelfde voertuig tegen een groot aantal auto's botst. Deze code raakt eerder uitgewerkt als je de code meer dan 30x hebt gebruikt. Misschien is dit ook van toepassing op jou bulletproof auto. Bewerkt: 15 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
tiesto Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 in de missie 'madd dogg' moet je madd dogg redden in een walton en wikigta beweert dat deze walton ook bulletproof is (ik heb nog nooit gekeken) dus dat ik ook 1 van de mogelijkheden klik hier voor link Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Die is volgens mij inderdaad bulletproof, volgens mij ook damage-proof, tenminste, de wagen ging bij mij niet kapot. Reageren
Suburban Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 volgens mij ook Cesar's wagen in de missie: High Stakes LowRider, wel een eind duwen voordat zijn deuren opengaan Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Misschien heb je hier wat aan. De Feltzer uit End Of The Line is onbrandbaar (brandvrij). Als je Sweet achterna moet, rij je auto dan naar de Grove. Alleen wel missie failed Reageren
Twankala Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Die is volgens mij inderdaad bulletproof, volgens mij ook damage-proof, tenminste, dewagen ging bij mij niet kapot. dus deze wagen kan eigenlijk nooit kapot. hij is bulletproof en ook damage-proof, is dit alleen in de missie of ook als je tijdens de missie de auto in je garage zet en is hij het dan nog steeds? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Heb je de Crazy trainer 151+ en je zet de code Ïnfinite Car Health" is je voertuig geheel dp fp ep en bp! >>> Door Bling: Leuk, maar je geeft hiermee geen antwoord op zijn vraag. Dit bericht is dus offtopic, en ik wil je daarom verzoeken om voortaan dit soort berichten voor je te houden. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.