Jump to content

Civil Asset Forfeiture Impound

runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

waar kan je de Maverick en de Sentinel vinden want op wikigta staat er geen vindplaats :-(

en van de vaartuigen noet ik nog de:Dinghy,Marquis, Rio ,Reefer ,Violator ,Squallo ,Tropic

Bewerkt: door runescaper8
Delen op andere websites

Niet alle voertuigen weet ik staan maar toch enkele ;).

Hieronder even een kaartje / lijstje ;

Squallo :

In ' Ocean Beach ' , in de jachthaven waar je in GTA : VC de missie's voor Colonel Cortez moet doen , vind je op ' Pier 1 ' , helemaal achteraan rechts , een ' Squallo ' ;).

Tropic :

Aan / Op dezelfde pier ( 1 ) vind je meer in het midden de ' Tropic ' ;).

Marquis :

Aan / op dezelfde pier ( 1 ) vind je volledig links - achteren de ' Marquis ' ;).

Sentinel :

Als je een tijdje bij Lance's huis rijd dan kom je vanzelf wel een ' Sentinel ' tegen ;).

Als je niet weet hoe'n ' Sentinel ' eruitziet , kan je hier een foto vinden.

Rio :

De ' Rio ' vind je aan de VIP - terminal op Escobar Internationl ;).

Als je hem niet direct vind kan het een hulp zijn om met een heli over de kust te vliegen ;).

Reefer :

In Little Haiti , tussen de stortplaats en je Savehouse , vind je een kleine baai met daarin een ' Reefer ' ;).

Als je hem niet direct vind kan het een hulp zijn om met een heli over de kust te vliegen ;).

Maverick :

De ' Maverick ' vind je op 2 plaatsen in VC ;).

Die vindplaatsen vind je hier ;). ( Kijk eerst eens goed op WikiGTA voor je onnodige vragen stelt ;) )

Indien je bepaalde voertuigen niet vind , maak ik wel even een kaartje op jouw commando ;)!

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

Ik zal je even de overige twee geven:

Ik ben er niet 100% zeker van, maar de Violator staat meestal bij de haven van Vice City, aangegeven op de kaart hieronder. Hier vind je veel boten, de meeste heeft Nicsan hierboven al genoemd. Van deze haven is het een aardig eind naar de Civel Asset Forteiture Impound haven, maar geduld beloond ;)

Dan de Dinghy, ik ben er niet zeker van dat deze boot een vaste vindplaats heeft. Het beste wat je kan doen is overdag als het erg druk is op zee, een rondje varen langs Starfish. Hier varen veel luxe boten die je zelden ziet, en de Dinghy zit hier ook soms tussen. Bij deze boot geld weer dat geduld beloond, want je zal echt even moeten zoeken, maar ik ben er van overtuigd dat je hem vind als je goed zoekt.

jachthavennj8.jpg

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

ok erg bedankt!de sentinel heb ik zosnel nog ff niet kunnen vinden mkaar dat komt wel!nu nog een grooter probleem:ik dacht dat je de politie wintergreen moest hebben maar wat nou blijkt is dat ik de gewoonen wintergreen moet hebben :ch: . en op wiki staat dat er geen vindplaats is(kep letterlijk 3 keer heel vice city storries ofgezocht (van bovenaf want ik zat in een heli)dan nog eens 2keer heel het eerste eiland met een moter(dat gaat sneller )gezocht dus wie het weet waar je hem kan vinden, ik hoor het graag :D

Delen op andere websites

ok erg bedankt!de sentinel heb ik zosnel nog ff niet kunnen vinden mkaar dat komt wel!nu nog een grooter probleem:ik dacht dat je de politie wintergreen moest hebben maar wat nou blijkt is dat ik de gewoonen wintergreen moet hebben :ch: . en op wiki staat dat er geen vindplaats is(kep letterlijk 3 keer heel vice city storries ofgezocht (van bovenaf want ik zat in een heli)dan nog eens 2keer heel het eerste eiland met een moter(dat gaat sneller )gezocht dus wie het weet waar je hem kan vinden, ik hoor het graag :D

Hij heeft wel degelijk een vindplaats, hij heeft er zelfs twee! Ik zou natuurlijk even een kaartje voor je kunnen maken maar dat is onnodig want die had je gewoon op WikiGTA zelf kunnen vinden door bij de zoekfunctie Wintergreen in te typen en vervolgens op Wintergreen Locatie te klikken. Dan had je een mooi kaartje gekregen met de locaties van de Wintergreen. Het kaartje vind je hier, veel plezier ermee!

Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

dat ken ik nou niet hebben he dat ik iets niet vind maar een anders wel :duh::puh: maar toch erg bedankt! ;)

edit:kep nu alles en ook de sentinel (heb nu heel dat collectie toestand klaar. bedankt !

Bewerkt: door runescaper8
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...