Jump to content

Hoe doe je dit?(een of andere glitch)

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is zo geprogrammeerd in het spel en het hoort zo het is geen mod ofzo zelf ben ik er ook achter gekomen.

Dus eigelijk niks bijzonders maar wel raar.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb geen zin om honderden topics te doorzoeken naar een topic waar dit instaat, maar hoe doe je dit?:

http://youtube.com/watch?v=HLdnTbWZ9-g&amp...ted&search=

Is dit met een mod? Kan het ALTIJD? Kan het enkel met iets speciaal(hij is bezig met een (zij)missie)?

Hoe doe je dit? :puh:

Op de HUD in het filmpje zie je duidelijk een rode blip die je krijgt na een telefoontje van Cesar, dus of een geld- of een drugstransport. Dit geldt als (zij)missie en daarom zie je ook geen savepunt bij de garage van Doherty. Of dit altijd gebeurd weet ik niet, ik zal zeggen waarom probeer je het niet zelf :puh: succes 8)

Edit: zie post van Bling: ik zat er dus naast :bonk: was geen zijmissie maar de missie Snail trail, dat verklaart dus de rode blip.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Dit is zo geprogrammeerd in het spel en het hoort zo het is geen mod ofzo zelf ben ik er ook achter gekomen.

Kijk is naar de titel:

What happens when you get on a mission scripted train in GTA

Dus kortom, een scm mod

een scm mod is een mod die het bestandje:

main.scm veranderd

Geplaatst:

Kijk is naar de titel:

What happens when you get on a mission scripted train in GTA

Dus kortom, een scm mod

een scm mod is een mod die het bestandje:

main.scm veranderd

Oh :D

Ik zag die titel wel, maar wist niet precies wat het betekende.

Dus het is geen bug? Jammer, zou anders wel leuk zijn :puh:

Geplaatst:

Het is geen mod, maar een glitch. Deze glitch treedt op tijdens de missie "Snail Trail". De trein die je onderweg passeert zul je later weer tegenkomen. Rockstar heeft geprogrammeerd dat de trein een afslag maakt in Doherty, zodat hij via een kortere weg weer terug is op de rails en je hem nog een keer tegen kan komen. Rockstar had er vast niet op gerekend dat iemand die trein zou volgen, aangezien de missie een totaal ander doel heeft.

Een aantal maanden geleden had iemand ook al een topic hierover aangemaakt, zonder bewijs en toen geloofde niemand het. Ik heb dat toen uitgezocht en bewijs gepost in dat topic. Het betreffende topic is hier te vinden.

Geplaatst:

dit kan in het echt. er bestaan dat soort treinen, alleen dat einde dat hij kapot gaat kan niet...

dat is waarschijnlijk net een cheat dat alle voertuigen naar rechts gaan ofzo :cab:

als je het wil doen moet je gewoon goed naar de film kijken.

succes :bier:

Geplaatst:

Zoals Bling al zei treed deze glitch alleen op in de missie Snail Trail. Ik ben nu ook aan het denken aan de missie Wrong Side Of the Tracks, hierin komen twee tegenliggende treinen voor, zou het kunnen dat de eerste trein midden door Los Santos raast om hem daarna opnieuw tegen te komen?

Geplaatst:
Ik ben nu ook aan het denken aan de missie Wrong Side Of the Tracks, hierin komen twee tegenliggende treinen voor, zou het kunnen dat de eerste trein midden door Los Santos raast om hem daarna opnieuw tegen te komen?

Dit heb ik destijds ook al uitgeprobeerd, en het bleek niet het geval te zijn. Je zult een voorgeval als dit alleen in de missie "Snail Trail" aantreffen. ;)

Geplaatst:

maar waarom is dit zo? je komt die trein toch niet nogmaals tegen dus wat is het nut? en kan je ook in die trein stappen?

Geplaatst:

Als je in die trein zou kunnen, wat denk ik niet gaat via de snelheid... kan je misschien kijken dat als hij weer in San Fierro is, dezelfde afslag weer maakt.

Geplaatst:
maar waarom is dit zo? je komt die trein toch niet nogmaals tegen dus wat is het nut? en kan je ook in die trein stappen?

Jawel hoor, als je de post van Bling goed had gelezen, had je gezien dat er dit stond:

Rockstar heeft geprogrammeerd dat de trein een afslag maakt in Doherty, zodat hij via een kortere weg weer terug is op de rails en je hem nog een keer tegen kan komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...