mussepower Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 He ik weet niet wat je bij "insert Filename" moet intypen ZIE BIJLAGE: http://img482.imageshack.us/img482/6018/probleemtv4.png >>> Door Dutchy3010: Van plaatje link gemaakt, want hij was te groot. Hou in het vervolg even rekening met de maximaal toegestane maten.<<< Reageren
yvea0 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) He ik weet niet wat je bij "insert Filename" moet intypen Waarschijnlijk moet je daar intypen: C:\program files\rockstar games\gta san andreas\data die C:\ kan verschillen op welke schijf je gta heb geïnstaleerd bijv: als je hem op F heb geïnstaleerd wordt het: F:\ Bewerkt: 15 januari 2007 door yvea0 Reageren
mussepower Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 He ik weet niet wat je bij "insert Filename" moet intypen Waarschijnlijk moet je daar intypen: C:\program files\rockstar games\gta san andreas\data die C:\ kan verschillen op welke schijf je gta heb geïnstaleerd bijv: als je hem op F heb geïnstaleerd wordt het: F:\ Nee dat lukt niet hebben we al geprobeert... Weet iemand anders dit?? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 je moet invullen ?:\Program Files\Rockstar Games\San Andreas\Data\Handling.cfg ? = jouw harde schijf van SA ik heb zelf die handling editor gebruikt Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 het werkt wel degelijk. Type het volgende in: C:\program files\Rockstar games\GTA san andreas\data\handling(.cfg) Ik weet niet of dat cfg erbij hoort, maar dat moet je zelf maar even bekijken. En die map zal natuurlijk ook wel niet het zelfde zijn. Reageren
mussepower Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) Geen een van jullie 2 mogelijkheden werkt en hij staat op C: ! Bewerkt: 15 januari 2007 door mussepower Reageren
yvea0 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) start->> zoeken ->> handling.cfg kijk in welke map hij staat ( inclusief C:\ etc. ) doe achter de map nog dit: \handling.cfg en vul dat daar in Helpt dat? bij mij word het dus: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg Als dit niet lukt kan het zijn dat je hem illegaal hebt :| Bewerkt: 15 januari 2007 door yvea0 Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Als het goed is moet die het gewoon doen. Kopieer anders de locatie van de handling: rechtermuisknop klikken op handling -> eigenschappen -> Locatie kopieren en "\handling.cfg" erachter plakken. Reageren
mussepower Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Probleem opgelost.. Ik heb gewoon een andere gedownload die veel handiger is met afbeeldingen van de auto's en zo maar hij is alleen in het Frans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.